On 2003-12-01 09:18, Vekku -81 wrote:
Oliko auto itä vai länsi vantaalla..?
Enempää ei liene tarpeellista kertoa jotta kyseinen auto saa olla rauhassa ja omistaja voi nukkua yönsä rauhassa. Kysessä on kumminki sen verran kiinnostusta herättävä menopeli että suotakoon sen omistajalle hieman kunnioitusta paljastamati tarkemmin missä auto on havaittu seisovan. Kenellekkään tuskin tarvitsee selitellä miksi näin on parempi.
Mielestäni tuonlaiset erikoisuudet ovat mukava suola liikenteen seassa ja ilo silmälle. Harrastajien seassa liikkuu kumminkin liian paljon ihmisiä jotka eivät osaa arvostaa toisten omaisuutta...
Oot säki kans yhden sortin niuhottaja! Ei pahalla.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Juzu on 2003-12-01 21:09 ]</font>
Luulen kyllä että tuollaiset autot säilytetään ihan arvoisessaan paikassa eli lukitussa tallissa, eikä missään tien poskessa. Tai ainakin itse miettisin vielä uudestaan tuollaisen arvokkaamman auton hankintaa jos ei olisi kunnon säilytys paikkaa.
On 2003-12-01 12:33, JJ wrote:
Tietääkseni M3 EVO2:sia ei enää ole kuin 1kpl suomessa kun se toinen oli tuon yhden topikin mukaan ajettu lunastukseen. Se EVO2 on edelleen Kokkolassa myynnissä, joutuu vaan tekeen sen katon korjauksen uudestaan.
Juu tuo auto on erään tuttavan entinen auto. Sillä ajettiin hirvikolari välillä Kalajoki - Himanka. Omistaja istui vänkärin paikalla ja loukkaantui jonkinverran kolarissa, mutta on jo toipunut. Vauhtia oli auton kuljettajan mukaan yli nopeusrajoituksen... ei jarrutusjälkiä..
<font size=-1>[ This Message was edited by: ile on 2003-12-01 22:43 ]</font>
On 2003-12-01 22:02, Bimmer wrote:
Luulen kyllä että tuollaiset autot säilytetään ihan arvoisessaan paikassa eli lukitussa tallissa, eikä missään tien poskessa. Tai ainakin itse miettisin vielä uudestaan tuollaisen arvokkaamman auton hankintaa jos ei olisi kunnon säilytys paikkaa.
No ei se lopulta mikään ihan älyttömän arvokas ole. Harvinainen kylläkin, mutta mitään autotallia Lotus Omegan takia kukaan ala ostaa...
No ei se lopulta mikään ihan älyttömän arvokas ole. Harvinainen kylläkin, mutta mitään autotallia Lotus Omegan takia kukaan ala ostaa...
Luulen että heilla joilla on Lotari on myös autotalli.
Arvasin että joku takertuu tuohon, mutta en tarkoittanut pelkästään rahallista arvoa. Luulen että se kuka ylipäätään Lotus Omegan on hankkinut itselleen, kyllä tajuaa sen.
Luulen että heilla joilla on Lotari on myös autotalli.
Aivan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Karvajorma on 2003-12-05 16:32 ]</font>
Nummelassa nähty Lotari saatiin eilen kilpiin pienten katalysaattori ja kytkin probleemien jälkeen. Auto vietiin eilen talvisäilytykseen kelkkakauden ajaksi. Tämän yksilön toin maahan kaksi viikkoa sitten maanantaina. Harmillisesti kytkimen haarukan pultti katkesi kesken katsastushässäkän. Auto näkynee kerholaisen ajamana varmaankin usein ensikesän tapahtumissa. Nyt olisi tarjolla 4.0 24V irmscher moottorilla varustettu EVO 500 Omega huokeasti. Autossa extrana mm. sähkötoimiset Recarot. Samoin äsken varmistui kauppa toisesta EVO 500 Omegasta jossa hieman maali ja ruostevikaa.
Marko Haverinen Sutii Oy Opel Tuning 0400-868595
Suomen paras valikoima Omega A,B ja Senator osia
On 2003-12-06 12:00, Sutii wrote:
Nyt olisi tarjolla 4.0 24V irmscher moottorilla varustettu EVO 500 Omega huokeasti. Autossa extrana mm. sähkötoimiset Recarot. Samoin äsken varmistui kauppa toisesta EVO 500 Omegasta jossa hieman maali ja ruostevikaa.
No voi..... Täytyy varmaan TAAS pysyä poissa Veikkolasta... Kyllä etuvedolla on sitten kiva ajella...