kolkoti kirjoitti:Kyllähän noi loppupään 9000(muistaakseni) ja 900ng:stä käy tolpat näihin ooppeleihin kun esim. 900ng on "samalle" gm pohjalevylle tehty kun a vectra. Bilsteinin b8 iskaria saa aika lyhyenä. Mulla on irtonaisena mutta en pääse mittaan kun vasta perjantaina kun oon tallilla..
Ois kyllä kova juttu jos vihtisit mitata!

Nuo B8 ois hyvät jos mitat vaan passaa, vaikka tyyriit onki, mutta täsä vaiheesa satku sinne satku tänne ei merkkaa mitään.
CaLis kirjoitti:Oleks soitellu tonne
http://www.rallyracefin.fi ? Melko pätevän ja palvelualttiin olonen kaveri sieltä mulle vastaili ainakin kun calibran alustaa rakentelin. Eiköhän se löydä sulle sopivat patruunat jostain.
Toi iskarin varren lyhentäminen nyt ei oo mikään ongelma jos on sorvi ja sopiva jenkapakka. Ite astraan lyhensin joskus vakiopatruunoista varret kun ei pysyny jouset välissä

Mut kyllähän sun tohon tarttis löytää vähän lyhyemmällä rungolla oleva patruunat jos auto muuten sallii matalammalla liitokorkeudella liikennöinnin.
Kiitos vinkistä! Ongelma tahtonu olla ku en oo löytäny noita mittoja oikein mistään ja varaosapuljut täällä ei ainakaan osaa auttaa nii menee hakuammunnaksi, enkä muutenkaan ite tunne oikein ketään kuka vois asioita selventää, nii oman pään mukaan ollaan menty.
kadette2 kirjoitti:A-corsan säädettävistä tolpista ainakin itte rupesin tekemään. On lyhyet iskarit ja ainakin ta-tecnicseistä sai patruunat purettua pois. Ja eivät maksa paljon mitään. Tais omat olla vajaa 150€ kotiin toimitettuna.
Pitääpäs perehtyä näihinki.
edit. Tuo Konin taulukossa toisena oleva passais melko nasevasti
edit2. rallyracen lyhin 315mm patruunalla. Ehotti, että tiputtais alapäätä, jota oon kans miettiny, muttei sieltä saa ku sen maks pari senttiä ja tulee tolpasta tilkkutäkki...
Ja tietysti tornin nosto... Tuohon en haluais myöskään lähteä täsä vaiheesa.
edit3. Konin nasevasti passaavat 8611-sarja n.450e/kpl ja 8610-sarja n.220e/kpl (toimitusaika pari kuukautta)...