Omegan ehostusta.. PAALATTU
Re: Omegan ehostusta..
Ensimmäisestä kiinnitysversiosta päiväajovaloista tuli niin karmee köpöstys että ei ilkee edes kuvia laittaa
Onneksi tuli ensimmäistä tehdessä heti paljon parempi versio mieleen. Nyt on jotakuinkin loppukuuksi auton laitto jäissä. Ellen sitten innostu ensi viikonloppuna ruostepaikkauksia tekemään. Siihen olis tarvikkeetkin tarviis vaan raahautua lämpimiin tiloihin.
Opel Omega 2.0 GL 1997
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
Koitti opelistin karu arki. Tänään särkynyttä. Lohkon pistokkeesta jäi yksi piikki johtoon kiinni ja toisesta lähivalosta katosi virrat. Molemmat ehjätty mutta kyllä tää alkaa vituttaan jos joka päivä saa olla jotain ropaamassa.. 
Opel Omega 2.0 GL 1997
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988

Jotain pikku näpertelyä aina löytyy. Sopivasti yövuoro niin oli aikaa liimailla uudet nahkat kehyksiin.
Opel Omega 2.0 GL 1997
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988

10 minuutissa saa yllättävän paljon kohennusta ulkonäköön. Uus maski, kirkkaat vilkut ja luukut takasin puskuriin niin näyttää paljon paremmalta. Kiitoksia vaan jarkkikselle osaläjästä
Seuraavaksi pitäs ruveta talvivanteita ehostaan ja pohtimaan ihan tosissaan mitä ton puskurin kanssa tekee.
Opel Omega 2.0 GL 1997
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
Eipä mitään, keulasta tuli kyllä heti paljon parempi samoten noi vilkut nuorenti kylkeä
Ei muutaku postia vaan jos osatarve kasvaa ni kattellaan mitä löytyy ja järkihintaan tietenkin

Ei muutaku postia vaan jos osatarve kasvaa ni kattellaan mitä löytyy ja järkihintaan tietenkin
- janne___
- OCF Member 2017
Eipä oo jarkkiksen osat ainakaa hinnalla pilattu ja nopeesti tulee perillekkin 
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Jotain edistystä. Raavittu kasaan osia sisustaoperaatiota varten. Löytyy Jalomuovi paneeli keskelle ja toinen normi musta paneeli. Pitää näistä askarellapaskarella sopiva
Tänään tipahti postista läjä punaisia ledejä, varuilta löytyy myös läjä punaisia normi polttimoita. Nämä on tarkoitettu siis mittaristoon.
Seuraavasta tilistä sit sijottaa n. 200€ johonkin osiin. Lista on pitkä, mutta pitää kattoo mitä on tarjolla.
Seuraavasta tilistä sit sijottaa n. 200€ johonkin osiin. Lista on pitkä, mutta pitää kattoo mitä on tarjolla.
Opel Omega 2.0 GL 1997
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
siitä se lähteeapukuski kirjoitti:Jotain edistystä. Raavittu kasaan osia sisustaoperaatiota varten. Löytyy Jalomuovi paneeli keskelle ja toinen normi musta paneeli. Pitää näistä askarellapaskarella sopivaTänään tipahti postista läjä punaisia ledejä, varuilta löytyy myös läjä punaisia normi polttimoita. Nämä on tarkoitettu siis mittaristoon.
mulla on itselläni tuommoinen valaistus omegassa

Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A6 C4 Avant
Viikolla läsähti 400 000 mittariin.
Työn perkeleet on haitannu niin harrastuksia että ei oo ehtiny ku tankata ja ajaa. Tänään pääsin vihdoin aloittaan ton konsoliprojektin. Puolet ehdin jo näyttölevyistä saada irti toisesta paneelista kun "dremelistä" loppu akku. Toi on kyllä helppo homma tehdä. Jalopuu paneelin hinnaksi tulee vajaa 20€ Eikä oo muilla ilmastoimattomissa autoissa 
Opel Omega 2.0 GL 1997
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
Eikös tuo jalopuumuovi ole sama ilmastoimattomassa ja manuaali ilmastoidussa? Mulla on ilmeisesti tehtaan jalomuovit tai joku aikakauden tarvikekuori, semmoinen päälle liimattava malli omassa omegassa
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
uudemmassa versiossa on napit vanhassa taas pyöritettävät lämmönsäätö ja teho nappulat,caravan69 kirjoitti:Eikös tuo jalopuumuovi ole sama ilmastoimattomassa ja manuaali ilmastoidussa? Mulla on ilmeisesti tehtaan jalomuovit tai joku aikakauden tarvikekuori, semmoinen päälle liimattava malli omassa omegassa
niitä liimattavia jalopuusarjoja B omegaan löytyy täältä
---> http://www.kiiltovaunu.com/paneelisarja ... -2357.html
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A6 C4 Avant
- janne___
- OCF Member 2017
Mä en ymmärrä miks joku haluaa tommoset autoonsa
Ihan hirveen näköset 
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ilmastoimattomiin ei oo saanut tota Jalomuoviosaa. Ois mulla ollu tuossa kalvoakin jolla olis voinu tehdä, mutta sattu käsille näitä paneeleita niin yhdistelin niistä. Ei oikeasti ollut kovin iso homma. "dremelillä" irti noi läpinäkyvät numero/osoitinkiekot ja liimalla kiinni jalopuu koristeltuun ja paneeli on valmis.
Sehän on sitten makuasia näyttääkö nää hyviltä vai ei. Autossa on jo ennestään ovissa tota jalomuovia ja käsijarrumontussa. Mun mielestä on todella urpon näköinen kun on vain ovissa piene käikäleet ja paneeli on normaali musta. Makuasioita sano musti kun muniaan nuoli vai miten se meni.
Mun mielestä taas kaikenmaailman hiilikuituteippaukset vakioautossa on niiiiiiin typerän näkösiä että ei tosikaan.
Sehän on sitten makuasia näyttääkö nää hyviltä vai ei. Autossa on jo ennestään ovissa tota jalomuovia ja käsijarrumontussa. Mun mielestä on todella urpon näköinen kun on vain ovissa piene käikäleet ja paneeli on normaali musta. Makuasioita sano musti kun muniaan nuoli vai miten se meni.
Mun mielestä taas kaikenmaailman hiilikuituteippaukset vakioautossa on niiiiiiin typerän näkösiä että ei tosikaan.
Opel Omega 2.0 GL 1997
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
ei sillä iällä ole väliä siihen kummalla tavalla lämmönsäätö on vaan sillä ilmastoinnilla onko man. vai aut.erämies1989 kirjoitti:uudemmassa versiossa on napit vanhassa taas pyöritettävät lämmönsäätö ja teho nappulat,caravan69 kirjoitti:Eikös tuo jalopuumuovi ole sama ilmastoimattomassa ja manuaali ilmastoidussa? Mulla on ilmeisesti tehtaan jalomuovit tai joku aikakauden tarvikekuori, semmoinen päälle liimattava malli omassa omegassa
no tuo liimattava näyttää aika kököltä. ilmeisesti vain kalvo? minun ei ainakaan ole tuo setti koska on käsijarrukahvan alla ja ovissakin mutta ei noita joutavia suikaleita pitkin autoa. ja tuhkakuppi on muistaakseni samanlainen kuin ilmastoidussa eli ilman että takana olisi mustaa muovia
Jospa siihenkin on joku tehny tämmösen yhdistelmän kun minäkin. En suinkaan ole ensimmäinen joka tämmösen on väsänny.caravan69 kirjoitti:ei sillä iällä ole väliä siihen kummalla tavalla lämmönsäätö on vaan sillä ilmastoinnilla onko man. vai aut.erämies1989 kirjoitti:uudemmassa versiossa on napit vanhassa taas pyöritettävät lämmönsäätö ja teho nappulat,caravan69 kirjoitti:Eikös tuo jalopuumuovi ole sama ilmastoimattomassa ja manuaali ilmastoidussa? Mulla on ilmeisesti tehtaan jalomuovit tai joku aikakauden tarvikekuori, semmoinen päälle liimattava malli omassa omegassa
no tuo liimattava näyttää aika kököltä. ilmeisesti vain kalvo? minun ei ainakaan ole tuo setti koska on käsijarrukahvan alla ja ovissakin mutta ei noita joutavia suikaleita pitkin autoa. ja tuhkakuppi on muistaakseni samanlainen kuin ilmastoidussa eli ilman että takana olisi mustaa muovia
Opel Omega 2.0 GL 1997
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988
Ford Taunus 2d 1973
Suzuki Savage 1988