Eli jos nyt oikein tajusin tuossa noin väsyneenä lukiessani niin kun mulla löytyy tuollainen r25 koneella oleva lukoton perä kiisselissä ja tallissa just puretusta 2.5 v6 omegasta jäännyt lukollinen perä että ottaa sen lukon sieltä bensa koneen perästä niin sen saa laitettua tuonne kiisselin perään...? ja sit osyaa uudet paksummat kitka levyt niin saadaan se lukko toimimaan paremmin...? sori että en ihan heti tajunnut tuota...? että pitää välillä hakata tuo tieto kunnolla päähän .... kiitos jo sille joka selventää tuota asiaa minulle....
Peristä saa lukon ja välitykset irti, joten ei muuta kun lukkoa dieselin perään. Lukko ja välitykset irtoaa kun ottaa poskilaakereiden lukkorenkaat auki, sitten stefat irti ja poskilaakereita ulommas, jotta välitys/lukko mahtuu tulemaan takakautta ulos.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
sitä tässä piti vaan kirjoitella et ihanan halpoja noi kitka levyt... 36€ kpl paikallisella opel jälleen myyjällä.... no toivottavasti nyt pääsis sit talvella eteenpäin.... et viel pitäs ottaa tost varaosa ompusta lukko irti ja odottaa niit levyjä ja et pääsee asentaan sitä toiseen perään....
Kyllä perus sääntö on että:"Kopioi ja tee vielä parempi"
mulla tosiaan se muistikuva et 2.0 8v b omegassa on isoperä ja sama booritus kun v6 vetareissakin ja ainoa ero sit siinä napaan tulevassa laipassa, eli rahat takasi noista
Mitäs on porukka mieltä, kun tuli ostettua 2.5td ompun lukkoperä(kun halvalla sai) ja tarkoitus olisi laittaa se kokonaisena omaan mv6 omppuun. Harvempihan se dieselin perä on, mutta oisko tuo liian harva?
Mulla kanssa diiselin murikka odottelee auton vieressä alle laittoa. Tuskin se liian pitkä on, mielummin ainakin pistän pidempää välitystä kun lyhyempää.
Vectra C Ecotech -06 Omega B Egotek -97 Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Paska Omena kirjoitti:Mulla kanssa diiselin murikka odottelee auton vieressä alle laittoa. Tuskin se liian pitkä on, mielummin ainakin pistän pidempää välitystä kun lyhyempää.
Jo tehot riittäisi niin kyllä noilla väleillä ehtisi 225-45r17 kumeilla:
Kyseessä siis 3.455 välit ja R28
Tyre Diameter = 1991.7 mm
1st Gear = 59.04 km/h
2nd Gear = 106.75 km/h
3rd Gear = 168.15 km/h
4th Gear = 224.82 km/h
5th Gear = 276.2 km/h
Jos sattuu löytymään perä y-diisseelin perästä niin samoilla kumeila:
Tyre Diameter = 1991.7 mm
1st Gear = 62.32 km/h
2nd Gear = 112.69 km/h
3rd Gear = 177.51 km/h
4th Gear = 237.32 km/h
5th Gear = 291.55 km/h
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Ihme karavaanareita ootte. Kunnon aavikkovälit. Paitsi tietenki jos voimaa on nii kyllähän noi sitte kelpaa. Ite ku ajelen pääasiassa taajamassa, niin on iha hyvä toi r25 ja 3.9 perä.
mulle voi tarjota 3.27 välitystä ja vaihossa saa sitten tuon 3.45 välityksen.... et ilman lukkoa kelpaa, jolloin ei tule siten taas lukkoa mun perän mukana jollen ehi purkaa uutta omppua mis on lukko.....
Kyllä perus sääntö on että:"Kopioi ja tee vielä parempi"
retro kirjoitti:Ihme karavaanareita ootte. Kunnon aavikkovälit. Paitsi tietenki jos voimaa on nii kyllähän noi sitte kelpaa. Ite ku ajelen pääasiassa taajamassa, niin on iha hyvä toi r25 ja 3.9 perä.
Sama yhdistelmä käytössä, mullakin noita muita periä kyllä löytyy, dieseliin vaan ei ole nyt yhtään edes lukotonta olemassa.
retro kirjoitti:Ihme karavaanareita ootte. Kunnon aavikkovälit. Paitsi tietenki jos voimaa on nii kyllähän noi sitte kelpaa. Ite ku ajelen pääasiassa taajamassa, niin on iha hyvä toi r25 ja 3.9 perä.
Mä en tiiä, et mikä mahtaa huippunopeus olla nykyisellä kombinaatiolla, 2.5TD+R25D+?? perä+ 235/40ZR18 kumit? 208km/h tolla on navigaattoriin ajettu. 110 vauhdissa (navin mukaan 107) ni kierroksia koneessa on noin 2250.
Harmittaa, kun nyt virittelyn jälkeen pärjää useimmille autoille kiihdytyksessä, mut sit ku mennään yli 200 vauhteihin, ni loppuu omegan koneesta kierrokset