On 2003-06-29 13:50, JaneZki wrote:
Jees jees.... ootko muute k-p motonetis töis, ku kaveri oli käyny hakee sieltä turbomantaan osia ja oli sit jutellu jonku klupilaisen kans ja se oli tunnistanu mun auton???
Ahaa no perskule mä ihmettelin et kuka mut tuntee motonetis ku mä en tunne siä ketää, ku en ees käy siä kovi usein... Mä tuun 18.00 shekell jote nährää siä!!!
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
eikös me sovittu et ollaan siellä Shellillä eikä ajeta TAMPEREEN merkeissä lähes HÄMEENLINNAAN ASTI?!?! Olihan meitä JOPA KAKSI Shellillä klo 18! Pirkanhovi ei muistaakseni paljon saanut kannatusta kun siitä oli puhetta. LUKEKAA TARKKAAN! Ihme toimintaa
<font size="12">ÄRSYTTÄÄ</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-07-16 19:32 ]</font>
Nimen omaan olin kyl aika pettyny ku sääkin oli niin hyvä no mut ens kerralla enemmän,kai??? Ja paikkana voidaan pitää sitä shelliii ku ei sit viitti lähtee tampereelta pirkanhoville jos sinne on tulossa vaan pari autoo jotka kummatkin on tampereelta...
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
Eikös se osu 10.8 sunnuntaiksi sinne SHELLILLE! Klo. 18! Jos pidetään siitä kiinni, mistä puhuttiin aiemmin, et on joka kuukauden toinen sunnuntai?! Jos vaimon koiranäyttelyltä silloin ehdin
Taitaa kyl osua rallisunnuntaille, eli siirretäänkö vkolla eteenpäin?!
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-07-29 00:16 ]</font>
Nythän olis puhetta että pidettäis se tapaaminen 17.8 klo 18.00 Pyynikin näkötornilla. Eli kaikki tapaamiseen tulevat vois vaikka ilmoitella tänne. Ohjelmassa olis mukavaa seuraa ja hyviä munkkeja
<font size=-1>[ This Message was edited by: simo.n on 2003-08-03 20:09 ]</font>