Kuten myös,tämä on ehkä lievää mainostamista mutta lähisukulainen on töissä tunnetulla (ainakin pohjanmaalla) korjaamolla (Matalamäki) ja mitä olen sivusta seurannut, siellä asioista otetaan kunnolla selvää ja auto tulee oikeasti kuntoon..Ville kirjoitti:EI muuten pidä paikkaansa, terveisiä vaan täältä meidän korjaamoltaJukka T kirjoitti:Kyllä se logiikattomuus ja kuullun ymärtämättömyys on ihan yleinen ilmiö millä tahansa korjaamolla.
frontera 3:tta päivää metroautossa huollossa
Re: frontera 3:tta päivää metroautossa huollossa
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
I know i dont know the right way..
Meijän pajal ainaki pitääVille kirjoitti: EI muuten pidä paikkaansa, terveisiä vaan täältä meidän korjaamolta
Jokos tämä onkelma ratkesi?
Mulla kävi joskus Vectrassa, että katti oli paskana, niin auto ei kulkenut kunnolla. Sitten auto myös sammuili aina kosteilla keleillä. Se oli arvokasta touhua korjauttaa MetroAutossa, mutta ainakin sille tuli takuu ja takuun piikkiin sain vaadittua myös jatkokorjaukset.
Mulla kävi joskus Vectrassa, että katti oli paskana, niin auto ei kulkenut kunnolla. Sitten auto myös sammuili aina kosteilla keleillä. Se oli arvokasta touhua korjauttaa MetroAutossa, mutta ainakin sille tuli takuu ja takuun piikkiin sain vaadittua myös jatkokorjaukset.
Opel Astra 1.7 dti 2000, Opel Vectra 2.0 dti 1998
Opel Vectra 2.2 DTi 2001 Caravan Sport OPC
Skoda Fabia 1.9 tdi vRS, Seat Leon 2.0 tdi FR
Opel Vectra 2.2 DTi 2001 Caravan Sport OPC
Skoda Fabia 1.9 tdi vRS, Seat Leon 2.0 tdi FR