Zafira A -99 myyty

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Viper83
'Senator'
'Senator'

Re: Zafira A -99 *kesää odotellessa*

Viesti Kirjoittaja Viper83 »

Nonnii pitäskö sitä tätäki vähän päivitellä, kaikkee muuta hommaa ollu niin tää on jääny vähän vähemmälle.
Alustan oon säätäny melko loppuun ainakin edestä, vielä ois varaa kun ottas apujouset poies. Takaa ei kehtaa tiputtaa tippaakaa, säätö on melekee korkeimmillaa :lollis:
Helmat ja takalippa tullu maalattua auton väriin ja tossa muuan päivä pesin ja vahasin.

Eipä ennen ole tullu testattua Turtlewaxin värivahaa mutta eikai tosta paha tullu, helppoa työstettävää ainaki. Aikasemmi kokeillu saman tuoteperheen Ice Waxia joka oli kyl iha kelpo tavaraa mutta ei oikein ottanu selvää millo pysty kiillottamaan kun selvää "värimuutosta" aineessa ei tapahdu, mutta kiiltävää pintaa saanu.

Noh ens kerralla jos kokeilis sitä kaikkien suosimaa Autoglymin punasta ja kultasta.

Tässäpä ois pari kuvaa tämän hetkisestä tilanteesta:

Kuva

Kuva

Kuva
Calibra "Irmscher" -91
H-Astra Caravan "Opc-line"-07
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Zafira A -99 *kesää odotellessa*

Viesti Kirjoittaja erämies1989 »

Viper83 kirjoitti:Nonnii pitäskö sitä tätäki vähän päivitellä, kaikkee muuta hommaa ollu niin tää on jääny vähän vähemmälle.
Alustan oon säätäny melko loppuun ainakin edestä, vielä ois varaa kun ottas apujouset poies. Takaa ei kehtaa tiputtaa tippaakaa, säätö on melekee korkeimmillaa :lollis:
Helmat ja takalippa tullu maalattua auton väriin ja tossa muuan päivä pesin ja vahasin.

Eipä ennen ole tullu testattua Turtlewaxin värivahaa mutta eikai tosta paha tullu, helppoa työstettävää ainaki. Aikasemmi kokeillu saman tuoteperheen Ice Waxia joka oli kyl iha kelpo tavaraa mutta ei oikein ottanu selvää millo pysty kiillottamaan kun selvää "värimuutosta" aineessa ei tapahdu, mutta kiiltävää pintaa saanu.

Noh ens kerralla jos kokeilis sitä kaikkien suosimaa Autoglymin punasta ja kultasta.

Tässäpä ois pari kuvaa tämän hetkisestä tilanteesta:

Kuva

Kuva

Kuva
komean näköinen zafira :yes: itse kahtelin vähän aikaa sitten samanlaisia nettiautosta,saa kyllä todella hienon näköisen pelin :peukku:
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
Viper83
'Senator'
'Senator'

Re: Zafira A -99 *uusin kuvin 23.5*

Juu tätä tuli rakennettua lähinnä vaan nui ulkoisesti.. Tää on lähteny kiertoon et mun tarina tän kans
on jo taputeltu.
Calibra "Irmscher" -91
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Zafira A -99 *uusin kuvin 23.5*

Viper83 kirjoitti:Juu tätä tuli rakennettua lähinnä vaan nui ulkoisesti.. Tää on lähteny kiertoon et mun tarina tän kans
on jo taputeltu.
tämä taisi olla nettiautossa myynnissä?? mitä seuraavaksi?
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
Viper83
'Senator'
'Senator'

Re: Zafira A -99 myyty

Juu se joka osti tän multa myy sitä. Ite möin tän viime syksynä pois.
Onhan tuo B omega farkku "työn" alla, löytyy projekti topikki tos eka sivulla. Oli tos calibra jonka muuttelin
oman maun mukasesti mut se vaihtu tohon omegaan

Härskisti viel käytti myynti ilmossa mun pihalta otettua kuvaa :evil:
Calibra "Irmscher" -91
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Zafira A -99 myyty

Viper83 kirjoitti:Juu se joka osti tän multa myy sitä. Ite möin tän viime syksynä pois.
Onhan tuo B omega farkku "työn" alla, löytyy projekti topikki tos eka sivulla. Oli tos calibra jonka muuttelin
oman maun mukasesti mut se vaihtu tohon omegaan

Härskisti viel käytti myynti ilmossa mun pihalta otettua kuvaa :evil:
lukemattomia kertoja oon nähny nettiautossa vanhoja projektejani ja vielä kuvia mitä oon itse ottanut :evil:
kyllä se on niin hankalaa ihmisille ottaa itse niitä kuvia :no:
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
Vastaa Viestiin