Itse kanssa olen huomannut, että keula näyttää sivulta katsottuna olevan korkeammalla kuin perä. Ei vaan viitsi madaltaakkaan, kun täällä stadissa on joka kadun nurkka auki vuodesta toiseen, eikä sitä jaksa sydän kurkussa kokoaikaa kuoppia väistellä. Eipä sillä, että surutta niistä yli posottaisin nyttenkään hymy huulessa niin, että pää hakkaa kattoon yli mennessä.
Laadusta ei kyllä itselläkään valittamista ole ollut (koputtaa puuta).
Ja mitä kulkupuoleen tulee, niin eipä ole mulle vielä tullut vastaan samassa hintaluokassa vastaan yhtään autoa, jossa varusteet, suorityskyky (softalla tai ilman)ja tila yhdistyis samalla tavalla kuin Vectrassa. Jos joku parempi vaihtoehto olisi luutavasti lähtisikin auto vaihtoon. Tai sitten sitä vaan on niin juminut näihin ooppeleihin, ettei osaa muita vaihtoehtoja katsoakkaan

. Tiedä häntä...
Sitten se vetely mistä niin mielellään aina keskustellaan. Itseäni toistaen voin sanoa, ettei se niin hirveää ole kuin käsitys tuntuu olevan. Syvissä urissa vetelee jos esim. pikkuvaihteilla tuuppaa jalan konehuoneen puolelle. Pitoa on kesällä kuivalla kelillä niin, ettei kyllä sutimaan saa kuin paikaltaan lähtiessä ja jotenkin ainakin itselle tekee pahaa sellaiset liikennevaloista renkaat ulisten riipaisut.