Foliohatut päähän osa XVII
Tässä tätä ihmettelyä googlesta.
Vittu että on pelottava. Sopis paremmin tonne säikäytyspätkä topicciin.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Itse ajattelin kysyä aivan samaa. Ohimennen olen huomannut, että se oli jossakin äänestyksessä tms. ollut. Liittyisikö jotenkin siihenHMS77 kirjoitti:^ Siis mikä vittu tuo Rick Astley-juttu nyt oikein on? Kun sitä näkee nykyää joka helvetin yhteydessä ja kaveri on ollu kuuluisa viimeks 20 vuotta sitten yhden keskivertobiisin jälkeen..
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
Netti meme, ei kannata välittääSkeidett kirjoitti:Itse ajattelin kysyä aivan samaa. Ohimennen olen huomannut, että se oli jossakin äänestyksessä tms. ollut. Liittyisikö jotenkin siihenHMS77 kirjoitti:^ Siis mikä vittu tuo Rick Astley-juttu nyt oikein on? Kun sitä näkee nykyää joka helvetin yhteydessä ja kaveri on ollu kuuluisa viimeks 20 vuotta sitten yhden keskivertobiisin jälkeen..
Mutta asiaan kävikös ne täällä vai ovatko vieläkin?
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
Mikäs v@€€# tuo meme sitte on... Siis termi, mitä tarkottaa?jopi kirjoitti:Netti meme, ei kannata välittääSkeidett kirjoitti:Itse ajattelin kysyä aivan samaa. Ohimennen olen huomannut, että se oli jossakin äänestyksessä tms. ollut. Liittyisikö jotenkin siihenHMS77 kirjoitti:^ Siis mikä vittu tuo Rick Astley-juttu nyt oikein on? Kun sitä näkee nykyää joka helvetin yhteydessä ja kaveri on ollu kuuluisa viimeks 20 vuotta sitten yhden keskivertobiisin jälkeen..
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Meme, ilmiö, eräänlainenCableGuy kirjoitti:Mikäs v@€€# tuo meme sitte on... Siis termi, mitä tarkottaa?jopi kirjoitti:Netti meme, ei kannata välittääSkeidett kirjoitti:Itse ajattelin kysyä aivan samaa. Ohimennen olen huomannut, että se oli jossakin äänestyksessä tms. ollut. Liittyisikö jotenkin siihenHMS77 kirjoitti:^ Siis mikä vittu tuo Rick Astley-juttu nyt oikein on? Kun sitä näkee nykyää joka helvetin yhteydessä ja kaveri on ollu kuuluisa viimeks 20 vuotta sitten yhden keskivertobiisin jälkeen..
Rick Astleyllä tarkoitetaan yleensä RickRollia. Ideana on saada jekutuksen "uhri" klikkaamaan linkkiä, jossa Rick joikhaa...
Idea myös on, että linkki naamioidaan. Esimerkiksi JPA:n linkit paljastaa heti, kun puhuu googlesta ja linkki juupituubiin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rickroll
Täähän on sitten paras rikrolli johon linkittää...
http://3.bp.blogspot.com/_0Toi8NqJtIQ/S ... +Chart.jpg