siis mitä eiks teillä vai saa sitä luiston estoa pois?? eikun metro-autoon laitattamaan pojat se nappi niin sitten saa... vitutaa itteekin kun sutii ja puutuu auto mut ei tota omaa mopoa kannata silleen laittaa et luiston eston saa pois!
Ja laatap eihön noi 19" renkaat maksa enempää kuin 18" tuol rengas onlinessa ja saa niitä halvalla suomestakin!
Vectra C kokoontuminen?
Ei saa pois
JUu ei sitä luistonestoa oikeasti saa pois näissä C Vectroissa tietääkseni missään mallissa?
Ei ole nappia edes sille. Valo vaan vilkkuu mittaristossa kun painaa kaasua.......en ole tosin kokeillut tuota jonkun viisaamman ehdottamaa avainkikkaa.......
Toisaalta onhan tuo ESP ja luistonesto ainakin talvella OIKEASTI turvallisuutta lisäävä asia
Hassua muuten se, että kun olin ostamassa autoa autoliikkeestä myyjä ei osannut sanoa onko autossa ESP ja luistonesto vai ei? Arveli ettei ole, kun ei ainakaan nappia löydy. No oli siinä, eli se myyjien asiantuntemuksesta. Ei tosin ollut Opelin merkkiliike....
G.T.S: Totta on , että 19" kesärenkaat ei maksa juurikaan 18" enempää, varsinkan jos tilaa Saksasta. Mutta esim. Suomestakin saa NOKIA NRY 235/35-19 sarjaa 700€, mikä ei ole minusta kauheen paha hinta merkkirenkaista......katsotaan nyt mitkä kumit tulee alle ensi kesäksi, vai myynkö nuo 19" sittenkin pois ja tyydyn 18" vanteisiin (pelottaa vaimon kommentit noin matalilla kumeista ajamisesta?)
Toisaalta onhan tuo ESP ja luistonesto ainakin talvella OIKEASTI turvallisuutta lisäävä asia
Hassua muuten se, että kun olin ostamassa autoa autoliikkeestä myyjä ei osannut sanoa onko autossa ESP ja luistonesto vai ei? Arveli ettei ole, kun ei ainakaan nappia löydy. No oli siinä, eli se myyjien asiantuntemuksesta. Ei tosin ollut Opelin merkkiliike....
G.T.S: Totta on , että 19" kesärenkaat ei maksa juurikaan 18" enempää, varsinkan jos tilaa Saksasta. Mutta esim. Suomestakin saa NOKIA NRY 235/35-19 sarjaa 700€, mikä ei ole minusta kauheen paha hinta merkkirenkaista......katsotaan nyt mitkä kumit tulee alle ensi kesäksi, vai myynkö nuo 19" sittenkin pois ja tyydyn 18" vanteisiin (pelottaa vaimon kommentit noin matalilla kumeista ajamisesta?)
Vectra Wagon C Turbo (VXR look)
Ex-Kadett GT, EX-Vectra A GT, EX-Astra-95
Väärää tietoa
No niin , minulla on sitten ollut väärä tietoa, kun luulin ettei sitä nappulaa ole näissä Vectroissa. Onkohan niin, että se nappula on vain GTS-mallissa vai onko se noissa uudemmissa 2006 facelift malleissa sitten kaikissa, kuten sinulla. Minulla on farkku vm. 2004 (vanhempi C malli) ja siinä ei nappulaa ole. Enkä ole kyllä sitä missään ton ikäisessä C-Vectrassa kyllä nähnyt....
Jälkeenpäinhän jotkun on niitä nappeja kai laitelleet näihinkin.
Mutta sorry tietämätömyyteni
Jälkeenpäinhän jotkun on niitä nappeja kai laitelleet näihinkin.
Mutta sorry tietämätömyyteni
Vectra Wagon C Turbo (VXR look)