Tuossa ois ideaa. Pikkuveli ois minu astralla lähössä ja saatan hypätä itekki kyytiinSami.L kirjoitti:Oisiko tulossa porukkaa jos pistetään tuo clubinparkki johokkin ulkosalle pystyyn??
Hifi&tuning show OULU 12.-13. 9 2009
Re: Hifi&tuning show OULU 12.-13. 9 2009
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Pistähän sana kiertämään että saataisiin paljon clubilaisia riviin!Wlle kirjoitti:Tuossa ois ideaa. Pikkuveli ois minu astralla lähössä ja saatan hypätä itekki kyytiinSami.L kirjoitti:Oisiko tulossa porukkaa jos pistetään tuo clubinparkki johokkin ulkosalle pystyyn??
Opel Signum 2.0T 
täältä tullaan.. kerhoparkki vaan pystyyn 
omega B caravan -steinmetz-
astra GTC
astra GTC
Ehkä mahdollisesti tuonne tulee lähettyä. Ja auto halliin. En oo päättäny viel.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Hotelli varattu. Et Myöhästä enää miettiä 
Bomppu 2.0 16v
Kyllähän ne täältä varmaan lukee jotka on tulossa.Sami.L kirjoitti:Pistähän sana kiertämään että saataisiin paljon clubilaisia riviin!Wlle kirjoitti:Tuossa ois ideaa. Pikkuveli ois minu astralla lähössä ja saatan hypätä itekki kyytiinSami.L kirjoitti:Oisiko tulossa porukkaa jos pistetään tuo clubinparkki johokkin ulkosalle pystyyn??
No se melekeen pittää kahtoa paikan pääällä..Ei muista että missä siellä olisi tilaa pistää pystyyn tuo kerhonparkki, mutta eiköhän se johokki saada aikaan.
Opel Signum 2.0T 
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Kyllähän sinne olis tarkotus suunnata, samalla semmonen syysy-reissu.
Eli perjantaina matkaan, nallekarille mökkeilemään, lauantaina sitten hötsiin ja sieltä rilluttelemaan
Pari vuotta sitten tehtiin samanlainen reissu ja hauskaa kyllä oli
Eli perjantaina matkaan, nallekarille mökkeilemään, lauantaina sitten hötsiin ja sieltä rilluttelemaan
Pari vuotta sitten tehtiin samanlainen reissu ja hauskaa kyllä oli
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Kyl nyt on varmistunu tuonne meno. Käykää morjestaa jos hallis pyöritte. Oma auto on EMMA Finlandin osastolla. Ja ite siin vieres suurimman osan ajast.
Bomppu 2.0 16v
Suunnitelmat meni uusiksi, ei pääse ascolla paikalle...
Mutta juttusille kyllä tullaan!
Opel Signum 2.0T 
Itelläki saattaa tulla muuta menoa lauantailleSami.L kirjoitti:Suunnitelmat meni uusiksi, ei pääse ascolla paikalle...Mutta juttusille kyllä tullaan!
- |Niksu|
- 'Diplomat'

- Viesti:
Damn nythän minä tiiän kuka olet, olin viime viikonloppuna siel Alastarolla, se vahva omega tietäjäTerza kirjoitti:Kyl nyt on varmistunu tuonne meno. Käykää morjestaa jos hallis pyöritte. Oma auto on EMMA Finlandin osastolla. Ja ite siin vieres suurimman osan ajast.
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Pitää käydä muutama sana vaihtamassa sunnuntaina, jote pysyhän autosi luona!|Niksu| kirjoitti:Damn nythän minä tiiän kuka olet, olin viime viikonloppuna siel Alastarolla, se vahva omega tietäjäTerza kirjoitti:Kyl nyt on varmistunu tuonne meno. Käykää morjestaa jos hallis pyöritte. Oma auto on EMMA Finlandin osastolla. Ja ite siin vieres suurimman osan ajast.Pitää porista Hts ssä lissee, kun toi omakin pommi sinne tulee. Tervetuloa kaikki vierailemaan ja katselemaan miten vanhusta on taas raiskattu
Opel Signum 2.0T 
No helv. jututtaa vaan, jos siel mittää kuulee. Pitä tul kattoo kyl sun veccua.|Niksu| kirjoitti:Damn nythän minä tiiän kuka olet, olin viime viikonloppuna siel Alastarolla, se vahva omega tietäjäTerza kirjoitti:Kyl nyt on varmistunu tuonne meno. Käykää morjestaa jos hallis pyöritte. Oma auto on EMMA Finlandin osastolla. Ja ite siin vieres suurimman osan ajast.Pitää porista Hts ssä lissee, kun toi omakin pommi sinne tulee. Tervetuloa kaikki vierailemaan ja katselemaan miten vanhusta on taas raiskattu
Bomppu 2.0 16v