veikka81 kirjoitti:Mistäs tunnistaa foorumilaiset Neste rallissa , lähes tulkoon siellä on kaikki maistanut jotakin nestettä, mutta se ei vielä riitä tuntomerkiksi.
Laitan ralleihin ocf:n paidan ja nelivedon päälle .....taas......
Mitähän sitä itse keksisi, jotakin omalaatuista, lainaisikohan underi jotankin perverssiä asustettaan
Täytyy ilmoitella sitten kun keksii jotakin, voipi olla että sitä mennään neliveto päällä jossakin
veikka81 kirjoitti:Mistäs tunnistaa foorumilaiset Neste rallissa , lähes tulkoon siellä on kaikki maistanut jotakin nestettä, mutta se ei vielä riitä tuntomerkiksi.
Mitähän sitä itse keksisi, jotakin omalaatuista, lainaisikohan underi jotankin perverssiä asustettaan
Täytyy ilmoitella sitten kun keksii jotakin, voipi olla että sitä mennään neliveto päällä jossakin
Tuus Veikka nykäseen hihasta jos bongaat mut paitsi sit jos lainaat underin trikoot niin ei tartte olla tuntevinaan
Tuus Veikka nykäseen hihasta jos bongaat mut paitsi sit jos lainaat underin trikoot niin ei tartte olla tuntevinaan
Tässähän tulee kiire, jotakin pitäisi keksiä, mutta kun ei ole vielä löytynyt mitään repäisevää, kaitse on sitten lähettävä perus vetimissä liikenteeseen
Nipe kirjoitti:Nyt olis asuntoauto ja kuski varmistunu ralleihin
Villi veikkaus ettei Nipe tule edes muistamaan olleensa missään ralleissa
Mikä taas tarkoittaa sitä että koko ralleja ei ole koskaan tapahtunutkaan
Mikä tarkoittaa sitä että Veikka on kaikille tuntematon tyyppi, koska Nipe ei muista mitään kun tulen käymään sen juttusilla. Viimesin asuntovaunu reissu kyllä vei muistin ja jären. Mitähän lie pullossa oli Perkele.
No, ostin tänää 5.2 lapparia koko laatikollisen , saas nähä että miten äijän käy
Mä nostatin rallitunnelmaa ajamalla Ruuhimäen pätkän läpi tänään. Oli jo lippusiimat tien varsilla. Vittu kun jää rallit tänä vuonna väliin.
Viime vuonna oltiin matkailuautolla liikkellä ja Mökkiperän varteen uppos peltoon niin tiukasti kiinni että piti traktorilla hinailla..
Ja koska tänä on MM-ralli topic, ja ei vuosilukua ole määritelty, niin pakko kehaista että 94/95 vuonna Neste ralli meni tosta pihan läpi (ei pysty muistaa tarkkaa vuosilukua.) McRae ajo Subarulla ja spinnas tohon meidän pihaan.
Nipe kirjoitti:Nyt olis asuntoauto ja kuski varmistunu ralleihin
Meinaattekste asuntoautolla könytä ne pätkät? haha good for you!
seitsemän vuoden kokemuksella varmaan pärjää ja ihan joka pätkälle ei ole edes tarkotus ehtiä vaikka tänään järkkäsinkin muutaman rallipassin kohtuuttoman halvalla ei maksanu mitään ja sitä paitsi kai se jossain tarvii nukkuakin