En oo jaksanut tuohon kauheesti perehtyä, niin kertokeehan nyt tyhmälle että mitä eroa tuossa on teinien irc-galleriaan? Onko tuossa jotain etuja siihen verrattuna? Onko tuossa perusperiaate sama?
Ihmismassojen profilointia isolla kaavalla sanon minä. En tykkää, joku muu saa liittyä mutta en minä. Jos joku haluaa asioita musta tietää tutustukoot sit..
NoFear kirjoitti:En oo jaksanut tuohon kauheesti perehtyä, niin kertokeehan nyt tyhmälle että mitä eroa tuossa on teinien irc-galleriaan? Onko tuossa jotain etuja siihen verrattuna? Onko tuossa perusperiaate sama?
Enemmän kaikkea "oheismateriaalia" ja lähinnä tarkoitettu omien tuttujen kanssa yhteyksissä olemiseen, tai jotain Helpompi etsiä tuttuja, kun ei ole mitään nikkejä vaan omalla nimellä.
ihan sama kuin MySpace tai irc galleria. Pikku tyttöjen leikkipaikka jossa voidaan buustata omaa egoa. Facebookissa tämä kusemiskilpa tapahtuu vain siten, että kenellä on eniten kavereita.
Oman nassun lisäsin tonne, kun entinen kolleega kutsui. Saapahan käydä vanhat kaveritkin naureskelemassa Itse en ole tonne jaksanut ruveta kavereita kutsumaan...
jopi kirjoitti:ihan sama kuin MySpace tai irc galleria. Pikku tyttöjen leikkipaikka jossa voidaan buustata omaa egoa. Facebookissa tämä kusemiskilpa tapahtuu vain siten, että kenellä on eniten kavereita.
Paitsi ettei Facebookiin hyväksytä alle 18 vuotiaita.
Ja Myspace on ainakin minun mielestäni erittäin hyvä mainospaikka bändeille eli myös hyödyllinen musiikinkuuntelua harrastaville. Sieltä pystyy helposti tsekkaamaan miltä mikäkin bändi kuulostaa ja löytyy mahdollisesti uusia itselle ennestään tuntemattomia mutta kiinnostavia bändejä.
hah... tein profiilin ja tietysti liityin HETI OCF porukkaan... mut en silti tajua miten tuola voi kokopävä mennä... mut toi taitaa olla aikuisten irkki... nuoret on tota harrastanu jo iät ja ajat