Astra H

Keskustelua Opeleista
wegeljeff
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja wegeljeff »

samulis kirjoitti: Tuosta verotusarvon laskemisesta sen verran, että tuohan on tosiaan se kaava millä se lasketaan, mutta muistaakseni siinä oli jotain erilaisia "tulkintoja" tai käytännön toteutuksia. Esim Opel pitää bisnespaketin hintana 950e, koska on kuulema jokin toleranssi/tulkinta kysymys, jonka mukaan se ei nostaisikaan vielä... Ja toinen muistaakseni on tuo lohkolämmitin eli ainakin ALD:n autoihin taitaa tulla kaikkiin vakiona lohko+sisäpistoke, ainakaan itse en sellaista ruksinut/tilannut ja nuo käsittääkseni lasketaan normaaleihin talvivarusteisiin...
Tulkinta tulee tuosta pyöristys säännöstä alempaan kymmeneen euroon. autot hinnoiteltu siten että 950 ei ylitä seuraavaa kymmentä.

Verottajan mukaan sisäpistoke ja lohkolämmitin eivät suomessa ole tavanomaisia talvivarusteita :roll:
2.8T V6 BSR -06
STA
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja STA »

Sain tässä toissapäivänä kuulla, että oma Astra on nyt sitten Turussa odottelemassa. Ehkä jo tän kuun aikana siis ajossa. Ens kuun alussa viimeistään kuitenkin. Ei tullu business-mallia, kun -07 Astran hinnasto ei tunne sitä :( Noo, eipä tuo haittaa. Vähän jo polttelis päästä kokeilemaan, mutta toisaalta, omastakin pitäis päästä eroon...
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

^ Kaikki ei tietenkään ajattele samalla tavalla, mutta..

Oletko ajatellut, että kun saat autosi, se on muutaman kuukauden päästä vuoden vanha auto, kun vuosi vaihtuu. Itse olisin siirtänyt poltetta muutamalla kuukaudella, jotta se olisi luovutettu 1.1-2007, niin olisin saanut koko vuoden ajaa uudella autolla. Sinällään pikkuseikka monelle, mutta minä olisin toiminut näin.
STA
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja STA »

crystal kirjoitti:^ Kaikki ei tietenkään ajattele samalla tavalla, mutta..

Oletko ajatellut, että kun saat autosi, se on muutaman kuukauden päästä vuoden vanha auto, kun vuosi vaihtuu. Itse olisin siirtänyt poltetta muutamalla kuukaudella, jotta se olisi luovutettu 1.1-2007, niin olisin saanut koko vuoden ajaa uudella autolla. Sinällään pikkuseikka monelle, mutta minä olisin toiminut näin.
Eipä jaksa kiinnostaa. Son firman auto. Ei paljon arvon alenemiset ressaa. Muuten sun pointti on täysin totta ja oisin noin toiminutkin. Nyt kun auton omistaa joku muu, mä vaan ajan, ni tilanne on toinen ja polte vie voiton. :lol:
Vastaa Viestiin