Hauskoja kuvia netistä
Re: Hauskoja kuvia netistä
En tiedä oliko samassa haastattelussa, mutta jossain lähetti kisoissa kuolleen venäläisen omaisille lämpimät osanototRookeri kirjoitti:Joo aika huono otsikko
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Sama|777| kirjoitti:^muutama hetki meni ennenku tajus, mutta sitte meni kahvit väärään kurkkuun
TJT kirjoitti:En tiedä oliko samassa haastattelussa, mutta jossain lähetti kisoissa kuolleen venäläisen omaisille lämpimät osanototRookeri kirjoitti:Joo aika huono otsikko
Facebookista kaverin linkittämänä bongattu.. 

maritus kirjoitti:Facebookista kaverin linkittämänä bongattu..
ei jumalauta
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Osu ja uppos.Bismark kirjoitti:

"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
^^ Sitä saa mitä tilaa 
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Ja kyllä mulle kelpais ennemmin tuon ekan kuvan mukainen talvi
Toi lumi on niin perseestä.
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Paljon mieluummin pirusti lunta kun tuota sohjoa ja märkää. Luminen pakkas talvi on paljon mukavampaa ku kylmänkostea lumeton talvi.maritus kirjoitti:Ja kyllä mulle kelpais ennemmin tuon ekan kuvan mukainen talviToi lumi on niin perseestä.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Juu pakkanen ja lumi on paljon parempi kuin melkein nollakeli ja sohjopaska.tuikki kirjoitti:Paljon mieluummin pirusti lunta kun tuota sohjoa ja märkää. Luminen pakkas talvi on paljon mukavampaa ku kylmänkostea lumeton talvi.maritus kirjoitti:Ja kyllä mulle kelpais ennemmin tuon ekan kuvan mukainen talviToi lumi on niin perseestä.
Mä kyl muistan kuulleeni miten kivaa on ku on lunta ja pääsee Astrallakin käsijarrun kans leikkimäänmaritus kirjoitti:Toi lumi on niin perseestä.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
ei näy hippejä hiihtämässä kun on lunta.
mikä näitä ihmisiä vaivaa...
mikä näitä ihmisiä vaivaa...