Mulla se on taasen ollut melkein aina tour-asennossaMasi kirjoitti:- aikanaan koeajolla ja ylipäätään ajaessani muilla Insignioilla, joissa on flexride pidän sitä aina sport-asennossa eli muille asennoille en keksinyt oikein käyttöäanzie kirjoitti:Suositteleeko jengi FlexRide alustaa vai ei?...
Insignia A
Re: Ei Vectra D vaan Insignia A ?
Volvo V60 D4 AWD - 19
Ex:Opel Insignia Country Tourer 2.0CDTI 4x4 A -16 ja lisäksi opeleita varmaan 20kpl.. vaan ei tule enää ainoatakaan.
Ford Fiesta 1.0T -21
Ex:Opel Insignia Country Tourer 2.0CDTI 4x4 A -16 ja lisäksi opeleita varmaan 20kpl.. vaan ei tule enää ainoatakaan.
Ford Fiesta 1.0T -21
Samoin.=KASSU= kirjoitti:Mulla se on taasen ollut melkein aina tour-asennossa, sporttia näistä ei saa vaikka pitäis missä asennossa.
Tekee motarilla menosta mukavan letkeää.
Sportilla taas sitten mökkimatkoilla pienet mutkapätkät.
Ihan kiva varuste.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Nimenomaan - sportilla saa ainoastaan hieman vähemmän "hyllyvän" jousituksen eli ei suuria eroja valinnoissa, Jos haluaa napakamman jousituksen/vaimennuksen, niin sitten pitää tosiaan mennä iskarikauppaan.=KASSU= kirjoitti:... sporttia näistä ei saa vaikka pitäis missä asennossa...Masi kirjoitti:- aikanaan koeajolla ja ylipäätään ajaessani muilla Insignioilla, joissa on flexride pidän sitä aina sport-asennossa eli muille asennoille en keksinyt oikein käyttöäanzie kirjoitti:Suositteleeko jengi FlexRide alustaa vai ei?...
Kiitos jengille vinkeistä iskareiden suhteen aiemmin!
Tarkistin kaikkien tolppien liittimet ja olivat kaikki priimakunnossa. Vika ei poistunut liitinten kopeloinnin jälkeen.
Kävin tänään hakemassa "vikalistan" eli kaikki koodit autosta. Iskareista ilmeni seuraavaa:
Jousituksen ohjausyksikkö - C0590 02 - Oikean takatoimilaitteen piiri - Oikosulku maahan
Liitin tosiaan oli kunnossa, eli voisiko tuolla olla nyt joku johto hankautunut maihin? Vai ilmeneekö tiensä päässä oleva iskari näin?
Muitakin koodeja tuli. Aiemmin otin puheeksi ilmoituksen kuljettajan infokeskuksessa "Huolla auto". Tätä ei ole enää pitkäänpitkään aikaan ilmestynyt mutta nämä koodit löytyivät autosta ja liittynevät tuohon ilmoitukseen:
Moottorinohjausyksikkö - P03A3 00 - Sylinterin 2 paineanturipiiri epäsäännöllinen
Moottorinohjausyksikkö - P1325 02 - Kampiakselin asentopyörän toiminta
Anturiongelmia siis... Ei ole vaikuttanut auton kulkuun eikä ole tosiaan pitkään aikaan "Huolla auto" -ilmoitusta tullut. Lienee parasta unohtaa nämä

Tarkistin kaikkien tolppien liittimet ja olivat kaikki priimakunnossa. Vika ei poistunut liitinten kopeloinnin jälkeen.
Kävin tänään hakemassa "vikalistan" eli kaikki koodit autosta. Iskareista ilmeni seuraavaa:
Jousituksen ohjausyksikkö - C0590 02 - Oikean takatoimilaitteen piiri - Oikosulku maahan
Liitin tosiaan oli kunnossa, eli voisiko tuolla olla nyt joku johto hankautunut maihin? Vai ilmeneekö tiensä päässä oleva iskari näin?
Muitakin koodeja tuli. Aiemmin otin puheeksi ilmoituksen kuljettajan infokeskuksessa "Huolla auto". Tätä ei ole enää pitkäänpitkään aikaan ilmestynyt mutta nämä koodit löytyivät autosta ja liittynevät tuohon ilmoitukseen:
Moottorinohjausyksikkö - P03A3 00 - Sylinterin 2 paineanturipiiri epäsäännöllinen
Moottorinohjausyksikkö - P1325 02 - Kampiakselin asentopyörän toiminta
Anturiongelmia siis... Ei ole vaikuttanut auton kulkuun eikä ole tosiaan pitkään aikaan "Huolla auto" -ilmoitusta tullut. Lienee parasta unohtaa nämä
Kannattaa tarkistaa johtimet tosiaan ensin.
Tuossa ohjetta J-Astran vastaavaan ongelmaan:
http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... _or_c0590/
Tuossa ohjetta J-Astran vastaavaan ongelmaan:
http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... _or_c0590/
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Pikkasen kyrsii toi inkku, rekkarinvaloja oon nyt kokeillu 4 erilaista led poltinta ja 3 oli canbus ledejä (ostin Opelisti77 ledit mitkä toimi sillä) mutta mulla kaikki herjaa viallisesta valosta
normi polttimolla ei, täytyy ruveta virittää jotain noihin lamppuihin 
Inex partners oy paikalla mutta ei läsnä 
Nykyiset:insignia st -18 1.6cdti 209tkm
Astra k -16 1,4T 193tkm
Entiset insignia 09 418tkm ja x määrä ooppeleita
Astra k -16 1,4T 193tkm
Rekkarinvaloihin saa led- yksiköitä, joissa on can- bus moduuli mukana.majuva kirjoitti:Pikkasen kyrsii toi inkku, rekkarinvaloja oon nyt kokeillu 4 erilaista led poltinta ja 3 oli canbus ledejä (ostin Opelisti77 ledit mitkä toimi sillä) mutta mulla kaikki herjaa viallisesta valostanormi polttimolla ei, täytyy ruveta virittää jotain noihin lamppuihin
http://www.ebay.de/itm/Kennzeichenbeleu ... ake%3AOpel
http://www.ebay.de/itm/LED-Kennzeichenb ... 1724644909
http://www.ebay.de/itm/LED-Kennzeichenb ... 1628058698
-
opelisti77
- OCF Member 2018

Ai ne herjaa palanutta polttimoamajuva kirjoitti:Pikkasen kyrsii toi inkku, rekkarinvaloja oon nyt kokeillu 4 erilaista led poltinta ja 3 oli canbus ledejä (ostin Opelisti77 ledit mitkä toimi sillä) mutta mulla kaikki herjaa viallisesta valostanormi polttimolla ei, täytyy ruveta virittää jotain noihin lamppuihin
opelisti77 kirjoitti:Ai ne herjaa palanutta polttimoamajuva kirjoitti:Pikkasen kyrsii toi inkku, rekkarinvaloja oon nyt kokeillu 4 erilaista led poltinta ja 3 oli canbus ledejä (ostin Opelisti77 ledit mitkä toimi sillä) mutta mulla kaikki herjaa viallisesta valostanormi polttimolla ei, täytyy ruveta virittää jotain noihin lamppuihin
ja mulla kun ne toimi kuin unelmat. Tosin kun astrassa niitä koitin niin herjas palaneesta polttimosta. On kyllä outo juttu.
Noissa ei vissiin ollu tota moduulia no viritellään
Astra k -16 1,4T 193tkm
Astra k -16 1,4T 193tkm
Mulla oli noilla moduuleilla ja toimi mukavasti, ainakin ennen vanhaan slamitilta sai noita moduuleita hankittua jos ei mukana ole.majuva kirjoitti:opelisti77 kirjoitti:Ai ne herjaa palanutta polttimoamajuva kirjoitti:Pikkasen kyrsii toi inkku, rekkarinvaloja oon nyt kokeillu 4 erilaista led poltinta ja 3 oli canbus ledejä (ostin Opelisti77 ledit mitkä toimi sillä) mutta mulla kaikki herjaa viallisesta valostanormi polttimolla ei, täytyy ruveta virittää jotain noihin lamppuihin
ja mulla kun ne toimi kuin unelmat. Tosin kun astrassa niitä koitin niin herjas palaneesta polttimosta. On kyllä outo juttu.
Noissa ei vissiin ollu tota moduulia no viritellään
Taidan tunkee noi tohon emännän hastraan ja tilaan uudet jostain 
Astra k -16 1,4T 193tkm
Astra k -16 1,4T 193tkm
Noissa ledeissä on aivan sama myydäänkö ne "canbus" yhteensopivina vai ei, koska niihin ei nyt yksinkertaisesti voi mahduttaa itse lediin rekkarivalopolttimon paikalle sopivana polttimona riittävän kokoisia tehovastuksia, jotka tarvitaan kuluttamaan hehkulampun ja ledin virtaerotus, jotta palaneesta lampusta ei tulisi herjaa.majuva kirjoitti:Pikkasen kyrsii toi inkku, rekkarinvaloja oon nyt kokeillu 4 erilaista led poltinta ja 3 oli canbus ledejä (ostin Opelisti77 ledit mitkä toimi sillä) mutta mulla kaikki herjaa viallisesta valostanormi polttimolla ei, täytyy ruveta virittää jotain noihin lamppuihin
Nuo hienolta kuullostavat canbus-moduulit eivät ole mitään muuta kuin ainoastaan koteloituja tehovastuksia.
Ainakin vuosimalleissa 2009-2010 on lampun kannalla kulutettava täsmälleen se sama virta, kuin mitä hehkulamppu vaatisi. Jostakin luin (en ole itse testannut), että uudemmissa vuosimalleissa tuota virrankulutus vaadetta olisi laskettu eli tietyt riittävän tehokaat (=älyttömän kirkkaat) ledit toimisivat myös suoraan hehkulampun korvaajana ilman tehovastuksia.
Noniin taas oppii vanhakin jotain uuttaMasi kirjoitti:Noissa ledeissä on aivan sama myydäänkö ne "canbus" yhteensopivina vai ei, koska niihin ei nyt yksinkertaisesti voi mahduttaa itse lediin rekkarivalopolttimon paikalle sopivana polttimona riittävän kokoisia tehovastuksia, jotka tarvitaan kuluttamaan hehkulampun ja ledin virtaerotus, jotta palaneesta lampusta ei tulisi herjaa.majuva kirjoitti:Pikkasen kyrsii toi inkku, rekkarinvaloja oon nyt kokeillu 4 erilaista led poltinta ja 3 oli canbus ledejä (ostin Opelisti77 ledit mitkä toimi sillä) mutta mulla kaikki herjaa viallisesta valostanormi polttimolla ei, täytyy ruveta virittää jotain noihin lamppuihin
Nuo hienolta kuullostavat canbus-moduulit eivät ole mitään muuta kuin ainoastaan koteloituja tehovastuksia.
Ainakin vuosimalleissa 2009-2010 on lampun kannalla kulutettava täsmälleen se sama virta, kuin mitä hehkulamppu vaatisi. Jostakin luin (en ole itse testannut), että uudemmissa vuosimalleissa tuota virrankulutus vaadetta olisi laskettu eli tietyt riittävän tehokaat (=älyttömän kirkkaat) ledit toimisivat myös suoraan hehkulampun korvaajana ilman tehovastuksia.
Astra k -16 1,4T 193tkm
Astra k -16 1,4T 193tkm
Tähän liittyen katselin just eilen canbus ledi testailua YouTubesta kun oli testattu yhdessä mun suosikkikanavista:
https://youtu.be/tkPGqM0Sl64
Eli aika kuumana voi nuo led-polttimot palaa.
https://youtu.be/tkPGqM0Sl64
Eli aika kuumana voi nuo led-polttimot palaa.
- Zafira C Innovation 2.0 CDTi 125kW A -17
Joo,moduulit ovat tosiaan koteloituja tehovastuksia.majuva kirjoitti:Noniin taas oppii vanhakin jotain uuttaMasi kirjoitti:Noissa ledeissä on aivan sama myydäänkö ne "canbus" yhteensopivina vai ei, koska niihin ei nyt yksinkertaisesti voi mahduttaa itse lediin rekkarivalopolttimon paikalle sopivana polttimona riittävän kokoisia tehovastuksia, jotka tarvitaan kuluttamaan hehkulampun ja ledin virtaerotus, jotta palaneesta lampusta ei tulisi herjaa.majuva kirjoitti:Pikkasen kyrsii toi inkku, rekkarinvaloja oon nyt kokeillu 4 erilaista led poltinta ja 3 oli canbus ledejä (ostin Opelisti77 ledit mitkä toimi sillä) mutta mulla kaikki herjaa viallisesta valostanormi polttimolla ei, täytyy ruveta virittää jotain noihin lamppuihin
Ainakin vuosimalleissa 2009-2010 on lampun kannalla kulutettava täsmälleen se sama virta, kuin mitä hehkulamppu vaatisi. Jostakin luin (en ole itse testannut), että uudemmissa vuosimalleissa tuota virrankulutus vaadetta olisi laskettu eli tietyt riittävän tehokaat (=älyttömän kirkkaat) ledit toimisivat myös suoraan hehkulampun korvaajana ilman tehovastuksia.Minkähän kokoinen toi vastus on?
Insignian rekisterikilven polttimo on teholtaan 5W . Vastus on 30 - 40 ohmia ja 10W . Lisäksi se vastus lämpenee , joten ei mihinkään muoviin kiinni.