Manta B -76 SEH

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Ari-S
OCF Member 2019

Re: Manta B -76 SEH

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

nii ja sit ku saa ulkokuoren viimeisteltyä ni pitäs jotenkin jollain rahalla hieroo sisusta siistiks...
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
eety
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja eety »

pistät kaiken muun pelkäks maalatuks pelliks paitti kojetaulun keskikonsolin penkit ja ovipahvit. Tosin toi ei taida sua innostaa :D Mut kannattaa ainaki käydä nukkauttaas kojetaulu.
iHenkkaZ
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

bemmin jakkarat vaa sisälle.. nii ja ainut värihän on valkonen :D
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Ari-S
OCF Member 2019

tuli vähän puunailtua koneen osia tässä joutessaan..

ensin vähän hiekkaa
Kuva

sitten vähän pohjamaalia

Kuva

ja sitten mattamustaa päälle, muitakin värejä mietin mut oikeestaan muuta ollu kaapissa

Kuva

mites tuolta 1g.fi sivulta pystyy linkittämään suoraan kuvan tähän.. valittaa vaan että kuvan kokoa ei saatu?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

Näin...
Kuva
Ari-S
OCF Member 2019

tänks
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Tuo audin/vw:n värikoodi jäi mulle joskus arvoitukseksi vaikka yritettiin sitä selvittää automyyjän kanssa paikallisessa merkkiliikkeessä (savilahden auto) uudesta autosta. Sain sieltä kyllä parikin eri koodia mutta maalarilta kun kävin kysyy niillä koodeilla, ni anto vaihtoehdoiks joko punasen tai oranssin :o . Tuo sama sävy löytyy ihan noista ral-väreistä ja on muistaakseni numerolla 502. Muuten sama väri mut tossa audin värissä on kuulemma helmiäistä mukana, siksi se kai näyttää jotenkin muovisemmalta tai kuitenki paremmalta ku perusvärinä.

Silloin joskus muinoin ku mulla oli a-omega, ni se oli tarkoitus maalata tolla sävyllä. Ehdin sit myydä sen pois ennen maalausta mut konehuoneen ehdin maalata sillä rallisävyllä, kuva liitteenä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Todennäköisesti väärässä.
Ari-S
OCF Member 2019

toi vois olla aika aika hyvä.. tai sit viel pykälä pari tummempaa.. helmiäisellä toki
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Juge127
OCF Staff
OCF Staff

Viesti Kirjoittaja Juge127 »

omega16T kirjoitti: Silloin joskus muinoin ku mulla oli a-omega, ni se oli tarkoitus maalata tolla sävyllä. Ehdin sit myydä sen pois ennen maalausta mut konehuoneen ehdin maalata sillä rallisävyllä, kuva liitteenä.
Komia air intake kit :wink:

Ari alkanu laittaa mantaa oikeen viimosenpäälle kuntoon :peukku:
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Juge127 kirjoitti:
omega16T kirjoitti: Silloin joskus muinoin ku mulla oli a-omega, ni se oli tarkoitus maalata tolla sävyllä. Ehdin sit myydä sen pois ennen maalausta mut konehuoneen ehdin maalata sillä rallisävyllä, kuva liitteenä.
Komia air intake kit :wink:
Heh, arvasin että joku mainitsee tuosta :lol: ...on siitä ollut ennenkin puhetta. Tuossa ei haettu halpuutta(suhteellisen arvokkaita nuo osat) vaan noista sai kasattua tiiviin mutta helposti muokattavan sekä purettavan ja "rypyttömän" putken vaparille tuonne maskin taakse. Satuin vaan huomaamaan paikallisessa K-raudassa käydessäni noita, ei ehkä niin näyttäviä LVI-putkia ja mutkia ja löysin niille heti mielessäni sopivan käyttötarkoituksen. Noiden hinnalla olis kyllä saanut jonkin hienomman merkkikohtaisen tuninkitarvikkeenkin mutta a omegaan ei ole saanut xe:tä ikinä joten joutui tyytymään tuollaiseen ratkaisuun joka sopi värisävyä myöten tarkoitukseen jopa paremmin kuin mikään muu.

Oli muuten hauska juttu kun tuo oli ollut mulla paikallaan puolisen vuotta niin gti-lehden uutuusosien esittelypalstalla oli juttu noista muovisista intake kiteistä jotka olivat vasta ilmestyneet markkinoille. Jutussa vielä kehuttiin niiden olevan lämmön suhteen parempia kuin siihen asti myynnissä olleet metalliset sarjat :lol: . Taisin siis olla tuollakin kertaa edellä aikaani :peukku: . Olihan tuo tekemäni koneswappikin ensimmäisten joukossa joita suomessa oli tehty. Ymmärtääkseni se oli vasta toinen kappale, mitä suomessa oli silloin leimattu xe:lle.
Ari-S
OCF Member 2019

juu kyl se siittä pikku hiljaa.. tänää jos vähän putsailis viel osia ja huomenna junttais hatun paikallee.. ja sit hetkeks tekniikka toiminta kuntoon ni pääsee huuhtelemaan jäähdytys järjestelmää..

väritystäkin kävin kahtelemassa tutun puljussa... volkkarin ja holdenin kartastosta löyty kivoja metalli sinisen sävyjä. mm. Indigo Plau, Shadow blue, Vespers Blue mica.. noo googlesta sit löyty herra ties kuin paljon silmää miellyttäviä värejä... tähänkin saa ehdotella vapaasti
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
eety
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja eety »

CTi
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja CTi »

eety kirjoitti:http://www.skylinesaustralia.com/forums/post-a157290-

pistä tuollanen midnight purple
Ei kyl toimi, ainakaa mun kuvitelmissa. Tosin, mä nyt oonki niin nirso, etten sulata kovin montaa sinistäkää mantassa. :roll:
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

CTi kirjoitti:Ei kyl toimi, ainakaa mun kuvitelmissa. Tosin, mä nyt oonki niin nirso, etten sulata kovin montaa sinistäkää mantassa. :roll:
Sanoo mies mikä ajaa lattiamaalinvärisellä Kadetilla... :D :D :wink:
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

CTi kirjoitti: Tosin, mä nyt oonki niin nirso, etten sulata kovin montaa sinistäkää mantassa. :roll:
Jostain syystä mulla on sama juttu, ei tuu mieleen montaakaan sinisen sävyä mitkä sopis mihinkään opelin vanhempaan malliin. Yks harvoista mieleen tulevista on tuo audin/vw:n väri ja sit toinen mikä tulee mieleen, on tuo baby blue.
Vastaa Viestiin