Mä ihastelin tota eilen päivällä ikkunasta. Se oli tossa viereisessä risteyksessä odottamassa valojen vaihtumista. On kyllä hieno peli ääniä myöden vaikkei paljoa huudattanutkaan.
Onkohan toi kenties kotiutunu Mikkeliin ku näyttää olleen täällä jo ainakin kuukausi sitten. Löysin netistä ton kuvan ja se oli postattu silloin. Tunnistin ton kuvauspaikan kun se on tossa parinsadan metrin päässä mun kämpästä:
seeklima kirjoitti:
En nähnyt kuskia, mutta veikkaan ettei ihan persaukinen ollut
Mutta tuossa Mäntässä pyöri joskus muutama vuosi sitten Lamborghini gallardo, niin katottiin uteliaisuudesta kenen se on, Se oli jonkun Jyväskyläläisen hepparan(nimeä en enää muista) auto, mutta osamaksulla. Rahoitusyhtiö oli omistaja. Eikö käteinen ole piisannut vai onko vaan ollut pakko saada justiin se auto ja suuret osamaksuerät maksettavaksi.
Tuskin sillä hinnalla oo niin suurta merkitystä että maksaako osari- tai lainakorot vai ei jos on varaa maksaa pelkkiä veroja autosta enemmän kuin monen ihmisen vuositulot on edes yhteensä.
Mä epäilen että Suomessa on helpompi ostaa tommonen auto osarilla kuin käteisellä. Verottaja ei kiinnostu niin helposti siitä kuinka on varaa ostaa tuollainen auto kun ei tienaa paljo mitään. Eihän nuo menestyvät yrittäjät saa palkkatuloja perusduunaria enempää joten kuinka ne pystyisi hankkimaan noita ilman velkaa?
Mä kyl epäilen että saman verran tienaava perusduunari ei sais lainaa tai osaria tommosiin ostoksiin mistään
^Mä olen ollut siinä uskossa, että rahamiehet ostaa noita kalliita autoja ja kun ostavat maksetaan kerralla, kun on sitä rahaa. No näköjään sitä sitten vähemmän rikkaat ihmiset haluaa itselleen sellaisen auton, että muut kateellisena "kuolaa" niitä.
Jatketaan bongailua...
Eilen tuli nähtyä kaksi kappaletta Tesla Model S -sähkösportteja. Ensimmäinen tuli vastaan Vantaalla ja oli väriltään tummansininen. En vielä siinä vaiheessa tunnistanut merkkiä. Toinen, valkoinen maahantuojan AutoOutletin tarroilla varustettuna ajeli vastaan Helsingin keskustassa ja sit alko jo kellot soimaan, että mikä auto on kyseessä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Nalen kirjoitti:Jatketaan bongailua...
Eilen tuli nähtyä kaksi kappaletta Tesla Model S -sähkösportteja. Ensimmäinen tuli vastaan Vantaalla ja oli väriltään tummansininen. En vielä siinä vaiheessa tunnistanut merkkiä. Toinen, valkoinen maahantuojan AutoOutletin tarroilla varustettuna ajeli vastaan Helsingin keskustassa ja sit alko jo kellot soimaan, että mikä auto on kyseessä.
Mä näin eilen Vantaalla harmaan yksilön. Ja noin kk sitten viininpunaisen, myöskin Vantaalla.
Nalen kirjoitti:Jatketaan bongailua...
Mä näin eilen Vantaalla harmaan yksilön. Ja noin kk sitten viininpunaisen, myöskin Vantaalla.
Toi AutoOutlethan on Teslan maahantuoja ja tais eka erä autoja saapua Suomeen just muutama viikko sit. Radio Rockilla oli juttua joku päivä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.