tuning-zone???

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
AJM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJM »

No niinpä tekee :evil:
Ei oo vissiin vielä pakkasista palautunut...skrollasin kyllä tekstit läpi, mutten ajatuksen kanssa. :oops:
Toivottavasti ovat priima tavaraa.
Voisitko pillipiipari tarkastaa mun osat että päällisin puolin OK ennenkuin lähetät eteenpäin.
Knight Rider
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Knight Rider »

Osaako joku sanoa mitä maksaa puskurin , sivuhelmojen ja puskuriin tulevan alahelman lähettäminen matkahuollon kautta?
Aloin vain järkeilemään, että kannattaako mun lähteä hakemaan niitä pillipiiparin luota kun en asu aivan lähellä häntä.
DemonaZ*
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja DemonaZ* »

TeBa kirjoitti:
DemonaZ* kirjoitti:Tein tilauksen 8.12.05 ja vieläkin odottelen millon ne tulee.. :cry:
Oho :o Kysyny s-postilla toisesta päästä, että missä mennään? :roll:
No nyt kyselin sieltä että missä sitä oikein mennää, niin vastasivat että mun tavarat onkin UPS:sän pojat vieny TANSKAAN :o ja jonkun muun tavart olis tullu mulle!!??!! Ja sit ne kattovat jossain ruotsissa oikein ne ja alku viikosta pitäis tulla.. jaah, no kattellaa.. :roll:
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

DemonaZ* kirjoitti:
TeBa kirjoitti:
DemonaZ* kirjoitti:Tein tilauksen 8.12.05 ja vieläkin odottelen millon ne tulee.. :cry:
Oho :o Kysyny s-postilla toisesta päästä, että missä mennään? :roll:
No nyt kyselin sieltä että missä sitä oikein mennää, niin vastasivat että mun tavarat onkin UPS:sän pojat vieny TANSKAAN :o ja jonkun muun tavart olis tullu mulle!!??!! Ja sit ne kattovat jossain ruotsissa oikein ne ja alku viikosta pitäis tulla.. jaah, no kattellaa.. :roll:
¨

että semmosta :)
Vectra C Estate -07
Vecculiini
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Vecculiini »

Vai että Tanskaan, shillälailla :evil: . Täällä kans odotellaan tavaroitten saapumista (maksettu 3.1.06). Kaks kertaa mailannu sinnepäin ja kyselly koska lähettävät tavarat. Viimeksi kysyin noin 2viikkoa sitte ja setä-Pavel sieltä hyvällä lontoolla kirjuutti että "Hello, i have money, i sned on monday." :lol: . Kauanko on porukalla yleensä kestäny tavaroiden tulo sen jälkeen kun ovat ilmottaneet tavaroiden lähdöstä. Sellasta...
2ner
'Agila'

Viesti Kirjoittaja 2ner »

Vecculiini kirjoitti:. Kauanko on porukalla yleensä kestäny tavaroiden tulo sen jälkeen kun ovat ilmottaneet tavaroiden lähdöstä. Sellasta...
no ekalla kertaa viikon ja nyt tilauksen tulo kestänyt jo kuukausia.
twf tuners
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

4 päivää taitaa mennä..ainakin normaalisti :roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Pillipiipari
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pillipiipari »

AJM kirjoitti:No niinpä tekee :evil:
Ei oo vissiin vielä pakkasista palautunut...skrollasin kyllä tekstit läpi, mutten ajatuksen kanssa. :oops:
Toivottavasti ovat priima tavaraa.
Voisitko pillipiipari tarkastaa mun osat että päällisin puolin OK ennenkuin lähetät eteenpäin.
Joo kyllä mää yritän käydä kaikki läpi.. Välistä tökkii tuolla puolan päässä kaikki. Toivottavasti kaikki nyt tulee kertaheitolla kunnollisia. Miksiköhän mulle ei tuu taas tietoa kun tähän topicciin tulee tekstiä?
AJM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJM »

Olet klikannut väärää linkkiä spostista.
Sen jälkeen ei tule enää ilmoituksia kyseisestä viestiketjusta.
king_heineken
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja king_heineken »

tilasiin 16.12-05 yhdeen satsiin tavaraa ja se tuli joulun väli päivinä,sit tilasiin
2.1-06 ja siitä odotellan.Eli eka kerralla tuli nopeasti mut nyt siel on jotain ongelmia varmaan
AJM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJM »

Varmaan pojilla melkoisesti hommaa kun kaikki suomalaiset tilaa himona halpoja osia :lol:
TeBa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeBa »

AJM kirjoitti:Varmaan pojilla melkoisesti hommaa kun kaikki suomalaiset tilaa himona halpoja osia :lol:
Se siinä varmasti mättää, omat tuli kyllä suht vähällä vaivalla 8)
Nopeat vastaukset s.postiin ynm :roll:
MB W201 190D OM605 powered with Holset
Vecculiini
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Vecculiini »

Döddiih! Tänään koitti päivä jota varrottiin hartaasti, eli tänään sitte saapu kotiin kasa tavaraa Puolanmaalta 8) . Kaikki osat näyttäs olevan aikas laadukkaita ja pieni töisiä. Näkee sitte miten istuvat paikalleen. Suoraan sanottuna odotin kyllä paljo pahempaa :lol:, ja tuli jopa kaikki kamat kerralla ja vieläpä oikeinki kerrasta :D . Tuo konepellinjatke tosin herätti hieman hilpeyttä ja saattaaki jäädä hyllyyn pölyttyyn :lol: . Niin ja tilattiin nuo 3.1.06 et mielestäni ihan kohtuu nopeeta toimintaa, vaikka yhteydenpidossa ois ollukki toivomisen varaa. Sormet syyhyten asentelemaan 8)
Tico
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tico »

Ittekki tuli tilattua tuolta tavaraa, tilauksen pistin 10.1 meneen ja eilen kyselin että missä vaiheessa tilaus on, niin tällä viikolla oli lähössä tulemaan. Saa nähä minkä kuntosta tavaraa tulee, mitä tätäki on lukenut niin priima kamaa on tullut.
Todella nopeat vastaukset kyllä tulee heiltä, ei tyhjää vitkutella vastausten kanssa.
Q5 Quattro
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

Knight Rider kirjoitti:Osaako joku sanoa mitä maksaa puskurin , sivuhelmojen ja puskuriin tulevan alahelman lähettäminen matkahuollon kautta?
Aloin vain järkeilemään, että kannattaako mun lähteä hakemaan niitä pillipiiparin luota kun en asu aivan lähellä häntä.
Itelle tuli matkahuollon kautta linjamaani autolla korisarja (puskuri, helmat ja takajatke) hintaan 15e muistaakseni. Sitä en tiedä vaikuttiko asiaan se että myyjä pakkasi ne itse autoon, tuskin ainakaan paljoa.
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Vastaa Viestiin