Tampereella tuli vastaan tummanvihreä avo Mustang(toisiks uusin korimalli) ja Längelmäen kohdilla tuli vastaan punainen avo Corvette(2000-luvun alkupuoli).
Aika paljon vanhoja Amerikkalaisia autoja tänään big Wheelsissä. Lisäksi bongasin sieltä Lotus Espritin, Rolls-Roycen, Ferrarin, joku 20-30-luvun ford(ehkä T-ford?) ja harvinaisempia amerikkalaisia oli Imperial ja Nash.
...oli siellä yksi Ladakin, turbo-lada ...
E: Olihan siellä Cisse Häkkisen vanha Cadillac (AN-160) kunnostettuna
Tässä pk-seudulla näyttäis pyörivän Viron kilvissä oleva hopeinen Pontiac GTO. Useasti sen nähnyt nyt viimeisen parin viikon aikana. Parkissa se on jossain sellaisessa paikassa, jossa tulee itse käytyä päivttäin. Ei nyt vaan muista missä
Jotenkin myös tuntuu siltä, että olis uudempi kuin ata:lla... Isommalla koneella? LS2?
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Nalen kirjoitti:Tässä pk-seudulla näyttäis pyörivän Viron kilvissä oleva hopeinen Pontiac GTO. Useasti sen nähnyt nyt viimeisen parin viikon aikana. Parkissa se on jossain sellaisessa paikassa, jossa tulee itse käytyä päivttäin. Ei nyt vaan muista missä
Jotenkin myös tuntuu siltä, että olis uudempi kuin ata:lla... Isommalla koneella? LS2?
Helppo erottaa jos on uudempi LS2-koneinen, niissä on a) sieraimet nokkapellissä ja b) "diffuusorimallinen" takapuskuri jossa pakoputket molemmilla puolilla. LS1-koneiset eli 04-malliset tunnistaa sileästä nokkapellistä ja myös sileästä kokonaan korinvärisestä takapuskurista (ellei niitä ole vaihdettu) ja pakoputkien ulostulot on molemmat kuskin puolella (joo niitä on silti 2, mulla oleva yksiputkinen ei ole vakio). Ei ole mun silmään sattunut moista, mutta vironkilpisiä tiedän kyllä muutamia Suomessa olevan, nettiautossakin on ollut useampi. On LS2-koneisiakin tehty sileällä sieraimettomalla nokkapellillä, mutta hyvin vähän, se oli tilausoptio vuosina 2005-06. Sierainpelti oli siis vakio ja sileä oli lisävaruste. 04:ssa oli aina sileä tehtaan jäljiltä. Joko mä alan taas toistaa itseäni...
Tossa se oli yks päivä firman parkkiksella. Taitaa olla jonkun konepajapomon sieltä porvoon seudulta. Ja Sitten firman pihassa käväs ERA, jonka kyytiinkin pääsin heittämään pikku lenkin
Melkein unohtu, päivänä eräänä tuli bongattua sellanen pienehkö urheiluauton näköinen, jossa ei ollut ovia, vaan koko katto nous ylös mahdollistaen autoon nousemisen.
Mikäs helvetti se oikeen oli? Joku lasikuitukuplavolkkari?