Vectra B2 i500 Caravan
Re: Vectra B2 i500 Caravan
Zafira b OPC
-
edelweiss79
- 'Admiral'

Looking ghyyd.
Oletko miten tyytyväinen alustaan ollut? Eikös tässä D2 ollut ?
« VECTRA B STW -00 »
Muuten se tuntuu kyllä asialliselta mutta toisella puolen on korkeudensäätö jumissa eikä tää edes ole nähny vielä talvea...edelweiss79 kirjoitti:Looking ghyyd.Oletko miten tyytyväinen alustaan ollut? Eikös tässä D2 ollut ?
Zafira b OPC
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Hienoa veccu edelleen
Mulla nyt samanlaiset vanteet alla talveks (i500 wannabe
)
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Mulle ne ei tule edes talveksi koska yksi on vähän kiero eikä ne oo kummosen näköset mun mielestä. Nyt ne on väliaikaset talvivanteet. Uudet on jo hankittu, täytyy vielä maalata ne. Noi bebsit laitan tallin seinälle koristeeksiirYobYetaMis kirjoitti:Hienoa veccu edelleenMulla nyt samanlaiset vanteet alla talveks (i500 wannabe
)
Zafira b OPC
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

jos vain vähän kiero laitta sen taakseen ja ei tunne paljon mitään. Mullakin on yhden vähän kiero (en tiennyt kun ostin ja omistaja unohdi mainita asia mitään (tai kai ei tiennyt?) Voisin ehkä kiinnostunut osta sulta pari jos myyt erikseen, et varmasti haluaa 4 kpl seinallä??jlinden kirjoitti:Mulle ne ei tule edes talveksi koska yksi on vähän kiero eikä ne oo kummosen näköset mun mielestä. Nyt ne on väliaikaset talvivanteet. Uudet on jo hankittu, täytyy vielä maalata ne. Noi bebsit laitan tallin seinälle koristeeksiirYobYetaMis kirjoitti:Hienoa veccu edelleenMulla nyt samanlaiset vanteet alla talveks (i500 wannabe
)
No, kaikilla omat mauat jne, musta ne ovat hyvä näköisiä vaikka pakko myöntää että alussa tuli pikku pettymys itselle kun laitoin alle, ei paljon mitään tulee lähellä kun ne 18" metzit jotka käytän kesäks
Mitä on tulossa?
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Sain kyllä oikastua sitä vannetta kumivasaralla sen verran että takana se menee, mutta sain niin sopivasti vanteet että laitan ne kun oon ensin ehtiny maalata ne. En paljsta muuta kuin että 8x17 et43 
En kyllä myy niitä muuta kun auton mukana.
En kyllä myy niitä muuta kun auton mukana.
Zafira b OPC
Tuutko muuten sunnuntaina paikallismiittiin?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Enpä ole ihan varma. Vois tulla jossei muuta oleTimonen kirjoitti:Tuutko muuten sunnuntaina paikallismiittiin?
Zafira b OPC
Tule ihmeessä!jlinden kirjoitti:Enpä ole ihan varma. Vois tulla jossei muuta oleTimonen kirjoitti:Tuutko muuten sunnuntaina paikallismiittiin?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Rinkivenan jokelta tilailtu vähän osia. Kattoverhoilu(nykynen maalattu mustaksi), takaluukkuun verhoiluja(nekin maalattu mustalla), xenon tasonsäädön anturit, kaikki ikkunalistat ja takaluukun alalista b1 mallista kun saattaa sopia paremmin tohon zender takapuskuriin mistä päästäänkin aasin siltana siihen että saksassa näkyy olevan lähes järjestäen ainakin viimesissä b2 sport vectroissa nuo zender puskurit molemmissa päissä vakiona? Lisäksi farkuissa olis se takaluukun alalista siihen puskuriin sopiva. Tässä esimerkki http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 70&asrc=st
Ja mä tarttisin tollaset puskurit. Onko saksassa jotain varaosahaku sivua?
Ja mä tarttisin tollaset puskurit. Onko saksassa jotain varaosahaku sivua?
Zafira b OPC
Siisti on vectra sulla. Väri käy todella hyvin.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Komea!!!
Mitäs sivuvilkut, jätetäänkö oranssi vai? Ois kiva nähdä livenä joskus
Mitäs sivuvilkut, jätetäänkö oranssi vai? Ois kiva nähdä livenä joskus
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Kiitos. Kalvot otinkin jo valoista pois kun söivät niin paljon valotehoa.
Nyt kun otit asian puheeks niin voisin kyllä miettiä mustia vilkkuja...
Nyt kun otit asian puheeks niin voisin kyllä miettiä mustia vilkkuja...
Zafira b OPC