Säilyykö suola ikuisesti hyvänä.. jos se vaan oikein säilytetään (kuivassa)?
Ei ainaka ruokasuola paketissa mitään parasta ennen päivämääriä ole.. kun vilkaisin.
Milläs helvetillä mä saan duunipuhelimen akun herätettyä henkiin? Maanantaina pitäis duunit alkaa eikä työnantajan antamalla puhelimella tee mitn joten oma vanha puhelin ajaa asiansa.
Verkkolaturi on jossain porukoilla, joten ainoat latausvälineet joita tässä on, ovat autolaturi ja datakaapeli, jossa latausominaisuus, mutta kummallakaan ei puhelin herää. Jännitelähdettä ei myöskään oo, että ylijännitteellä sen herättäis.
J.Toivanen kirjoitti:mites maali voi roikkua ilmassa?
kyseessä siis jääkiekko/jalkapallo.
Enpä osaa sanoa muuta kuin sen että huomenna se taas roikkuu saksaa vastaan. edit
Nyt voin lisätä hymiön kun koneelle pääsin(luurista kirjotin). Ettei välity kellekkään vääriä signaaleja.
Tässä tämä.
Toivotaan että kultaa tulee.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka... www.samatsukat.fi
http://www.oikotie.fi/ext/images/extral ... 174815.jpg
Mikä tuo on? Olen vastaavan näköisiä kuvioita nähnyt joissain auton osissa ja jossain muuallakin. Olen antanut itseni ymmärtää että kyseessä on joku koodi juttu? Tietääkö joku?
=Pasi= kirjoitti:Säilyykö suola ikuisesti hyvänä.. jos se vaan oikein säilytetään (kuivassa)?
Ei ainaka ruokasuola paketissa mitään parasta ennen päivämääriä ole.. kun vilkaisin.
Ei sekään ikuisesti säily, mutta pidempään kuin yksikään direktiivejä laativa, vaaleilla valittava elin pyysyy kerrallaan vallassa, joten sen säilyvyys on EVVK. Jo muinaiset roomalaiset sanoivat, että jos suola ei maistu suolalle, se pitää heittää pois. Suola siis kerää ilmasta kosteutta ja sen mukana ilman epäpuhtauksia ja kun tarpeksi aikaa kuluu, NaCl-pitoisuus laskee alle aistein havaittavan tason.
Jarzki kirjoitti:http://www.oikotie.fi/ext/images/extral ... 174815.jpg
Mikä tuo on? Olen vastaavan näköisiä kuvioita nähnyt joissain auton osissa ja jossain muuallakin. Olen antanut itseni ymmärtää että kyseessä on joku koodi juttu? Tietääkö joku?
Se on viivakoodi, 2D-viivakoodi. Nokia Nysivitosella pystyy lukemaan noita, tossa kuvan koodissa lukee
Muistaako joku parin vuoden takaa kun täällä netissä oli hauskoja kertomuksia niistä turkulaisista amis jannuista. Kerran ne laitto soittimen herätevirran windshield wiperiin koska ne ajatteli että se liittyy jotenki dodge viperiin. Jos joku hyvin muistava tietäis löytyykö ne jutut vielä jostain?
Jarzki kirjoitti:Muistaako joku parin vuoden takaa kun täällä netissä oli hauskoja kertomuksia niistä turkulaisista amis jannuista. Kerran ne laitto soittimen herätevirran windshield wiperiin koska ne ajatteli että se liittyy jotenki dodge viperiin. Jos joku hyvin muistava tietäis löytyykö ne jutut vielä jostain?
gfi kirjoitti:Kuinka kauan ihminen pystyy valvomaa putkee enneku sammahtaa/tipahtaa aivan pakosti?
Valvomisen maailmanennätys on -uskomatonta mutta totta 11 vuorokautta!Tämän ennätyksen teki jenkeissä eräs 16-vuotias poika 70-luvulla.Kaveri ei saanut yhtään nukkua tänä aikana ja alkoikin lopulta näkemään harhoja,mm.lohikäärmeitä ym.Tämä on ainakin virallisesti vahvistettu maailmanennätys.Kyllä uni varmasti maittoi tämän kokemuksen jälkeen!