Onkos se valkee miten laho pohjasta tms...tietoa?Kingis_ kirjoitti:Käy miulta 50€ pois se valkea vectra.apusähis kirjoitti:Nyt sais tarjota A-mallin Vectran koriaCC:tä haetaan mutta sedanitkin huomioidaan
Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2097788ChiEf kirjoitti:Njää.. Jotkut komeemmat.CableGuy kirjoitti:J.Toivanen kirjoitti:kuhan löytyy vaan tarpeeksi pienellä et:llä, oisivat menossa kadepin alle
Levitetyt festarit?
Tommoset käy just passelisti ton ikäseen kiikkuun eikä mitkään koottavat kromiblingbling vanteet
e: edelleen etsin youtubesta videopätkää missä oli mun mielestä härskin näköisiä c-kadetteja...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Käännyit Tokmannilta Joensuuhun päin, istuin valoissa Lukkotielle kääntymässä siinä Scanian kopissa. Ainakin kovasti tuijotit sinnepäin.Henskuli kirjoitti:Se voi olla hyvin mahdollista..ChiEf kirjoitti:Henskuli bongattu n. klo 15.00 Raatekankaantien ja Lukkotien risteyksessä.![]()
Olitkos sä millä liikenteessä?
Mä taas mitään huomannu ..
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Ostakaa nuo nykyset alta pois nii saan ostaa kapeemmat isolla et:lläCableGuy kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2097788ChiEf kirjoitti:Njää.. Jotkut komeemmat.CableGuy kirjoitti:J.Toivanen kirjoitti:kuhan löytyy vaan tarpeeksi pienellä et:llä, oisivat menossa kadepin alle
Levitetyt festarit?
Tommoset käy just passelisti ton ikäseen kiikkuun eikä mitkään koottavat kromiblingbling vanteet
e: edelleen etsin youtubesta videopätkää missä oli mun mielestä härskin näköisiä c-kadetteja...
Tosin kyllähän nuokin niissä kaarissa speiserit vaatii.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Top-i kirjoitti:Temeä morjenstettu aamulla Karsikon rampin kohdalla...Vectralla olin liikenteessä..
Näinhän siinä kävitemevee kirjoitti:Top-i tais tulla vastaan lapa pystyssä Pekkalan nurkilla about klo 07:17.
Autokanta oli uudistunu sitten viime bongauksen
Ihan en kovin tarkkaa kuvaa kerinny saamaan kiesistä, mut siistiltähän tuo näytti.
Tjoo, se iso höskä .. Mut en mä silti sua tunnistanu ..ChiEf kirjoitti:Käännyit Tokmannilta Joensuuhun päin, istuin valoissa Lukkotielle kääntymässä siinä Scanian kopissa. Ainakin kovasti tuijotit sinnepäin.Henskuli kirjoitti:Se voi olla hyvin mahdollista..ChiEf kirjoitti:Henskuli bongattu n. klo 15.00 Raatekankaantien ja Lukkotien risteyksessä.![]()
Olitkos sä millä liikenteessä?
Mä taas mitään huomannu ..
Niin oli jonkunverran porukkaa lähteny, se on tuo amiksen eka viikko takana nii pitää pästä kaikkien päästelemää höyryjä.Themazgu kirjoitti:eilen oli porukkaa kaupungilla yllättävän paljon.
ite olin joskus 21.00-24.00 ja toriparkissa oli täyttä.
ite 22-24 liikenteessä..
juu saihan tuolla väistellä...mosir kirjoitti:Niin oli jonkunverran porukkaa lähteny, se on tuo amiksen eka viikko takana nii pitää pästä kaikkien päästelemää höyryjä.Themazgu kirjoitti:eilen oli porukkaa kaupungilla yllättävän paljon.
ite olin joskus 21.00-24.00 ja toriparkissa oli täyttä.Vi*tu että vi*utti ku ihmiset oli hajottanu useita pulloja siihen keskustan teille.
ite 22-24 liikenteessä..
nuilotin toriparkissa kun corsa kiiti siitä ohi..
kaverin kuskina piti olla.