Mielenkiintoisten muunmerkkisten autojen bongausketju
Re: Millaisen muun auton kuin Opelin bongasin liikenteessä
^Kuvasta voi päätellä että se on vesisateessa.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Killroy kirjoitti:^Kuvasta voi päätellä että se on vesisateessa.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Kuvasta voi päätellä, että tuossa lukee Rasvo 
Touhusin rakennustarvikebusinestä tuossa herrasmiehen kans, jonka 80-luvun silveradon rekkari oli NUS-69. Näin loppupäivästä herätti hilpeyttä allekirjoittaneessa. Tyyppi tuumasi pihassa seisovan toisen auton rekkarin olevan SEX-alkuinen. Että tämmöstä.
Dodge Caliber,jonka rekkari ISÄ-1
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

uusi Rotke Challenger R/T Hemi 
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Jaguar E-type hopeinen,missä Lie(lahdessa) bongattu...siis Tampereella tänään
mikä tämä on?

oon pitkään yrittäny ettiä tota, tuli tossa kuukaus(?) takaperin meinaan liikennevaloissa vierelle ja ihailin tota kyllä kovasti.
taitaa olla aika arvokas peli?

oon pitkään yrittäny ettiä tota, tuli tossa kuukaus(?) takaperin meinaan liikennevaloissa vierelle ja ihailin tota kyllä kovasti.
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
tämä bongattu turussa itäisellä rantakadulla lauantaina myösseeklima kirjoitti:Jaguar E-type hopeinen,missä Lie(lahdessa) bongattu...siis Tampereella tänään
Se mitä ei ole, se tehdään jos ei osata, niin harjotellaan
Tuo on Ford Model A Pick-Up vuosimallia 1930 tai 1931 noin ulkonäöstä päätellen. Tosin noissahan usein vaihdellaan osia sen verran, että ulkonäkö voi hämätä...Kiiv1 kirjoitti:mikä tämä on?
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Nääh, ei toi oo arvokas, ku se on noin vanha ja ruosteinen
Vastaavan kommentin kuulun noin 6-vuotiaan tytön äitin suusta Helsingissä Reijolankadun bussipysäkillä.
RokkiMäkin pihaan ajoi kuin pakasta vedetty -59 caddy, ja pikkutyttö sanoi äitilleen: " Kato äiti ku on hurjan hieno auto! Toi on varmasti tosi kallis!"
Äiti tuumi vaan että: "ei se ole kallis, kun se on niin vanha...."
Juuri näin
Vastaavan kommentin kuulun noin 6-vuotiaan tytön äitin suusta Helsingissä Reijolankadun bussipysäkillä.
RokkiMäkin pihaan ajoi kuin pakasta vedetty -59 caddy, ja pikkutyttö sanoi äitilleen: " Kato äiti ku on hurjan hieno auto! Toi on varmasti tosi kallis!"
Äiti tuumi vaan että: "ei se ole kallis, kun se on niin vanha...."
Juuri näin
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
Aamuruuhkassa vanha 190 Mersu, kilvillä IBB-188
Eilen Lohjalla Aurlahden rampilla uudehko Dodge Ram Cumminssin dieselillä...luulis kabiinivene nousevan... 
Opel Astra 2.0 GSi -95 (paalissa)
Ex- Toyota Starlet 1.4 -98 (lunastukseen)
Ex- Toyota Starlet 1.4 -98 (lunastukseen)
Kaikki diesel Ramithan on Cumminsilla vanhemmat 5.9 ja uudemmat 6.7 kumpparilla,voimaa ja ennenkaikkea vääntöähän nuista irtoaa ihan sikana pikkuvirityksilläAxu78 kirjoitti:Eilen Lohjalla Aurlahden rampilla uudehko Dodge Ram Cumminssin dieselillä...luulis kabiinivene nousevan...
punamustalla "racevärillä" teipattu uusi Nissan GT-R kutostiellä
lisäksi blondin ohjastama valkoinen Fabia RS halusi "kyykyttää" mua moottoritiellä, vaan kuinkas kävikään.
lisäksi blondin ohjastama valkoinen Fabia RS halusi "kyykyttää" mua moottoritiellä, vaan kuinkas kävikään.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR