Arvaa mikä
Re: Arvaa mikä
Arvalla 243.
Se se taitaa olla.Ari-S kirjoitti:täältäkin ääni 243:lle
Löysin jutun, et tuo 243 on valmistusvirhe-erä, joita tehtiin 30kpl. Vasen puoli 242:n, ja oikea puoli autosta 244:n.
Tuosta kuvasta näkyykin, et repsikan puolella on takaovi.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Kirjoittaja Jukka T päivämäärä Pe Touko 15, 2009 10:01 am
Jokos mä tän olen kysynyt?
Ihmemies vastaa: 2 tahtinen, 2 sylinterinen , venttiilitön valurautainen kone , 684 cm3
polttoaine 1:25 myöhemmin ifan aikoihin jopa mineraali öljyä käytettiin.
Itse aion sekottaa alkuperäisen polttoaineen, riisiniöljyn ja synteettisen öljyn seoksesta.
Risiiniöljyn leimahduspiste 235 celsiusta ja voitelun ja korroosion ohellla hyvä valinta.
Tällä hetkellä tietoni perustuu hakemaani tietoon ei omaan käyttökokemukseen.
Voisin kertoa dynastart juttuja ja moottorista muitakin juttuja,
mutta toivoisin löytävän henkilön joka voi niitä minulle kertoa!
Jokos mä tän olen kysynyt?
Ihmemies vastaa: 2 tahtinen, 2 sylinterinen , venttiilitön valurautainen kone , 684 cm3
polttoaine 1:25 myöhemmin ifan aikoihin jopa mineraali öljyä käytettiin.
Itse aion sekottaa alkuperäisen polttoaineen, riisiniöljyn ja synteettisen öljyn seoksesta.
Risiiniöljyn leimahduspiste 235 celsiusta ja voitelun ja korroosion ohellla hyvä valinta.
Tällä hetkellä tietoni perustuu hakemaani tietoon ei omaan käyttökokemukseen.
Voisin kertoa dynastart juttuja ja moottorista muitakin juttuja,
mutta toivoisin löytävän henkilön joka voi niitä minulle kertoa!
Sehän se on, Volvo 243!Timonen kirjoitti:Se se taitaa olla.Ari-S kirjoitti:täältäkin ääni 243:lle
Löysin jutun, et tuo 243 on valmistusvirhe-erä, joita tehtiin 30kpl. Vasen puoli 242:n, ja oikea puoli autosta 244:n.
Tuosta kuvasta näkyykin, et repsikan puolella on takaovi.
Tässä lisätietoa:
http://jalopnik.com/5148730/ultra+rare- ... crossbreed
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
tässä sama suomeksi..ascona_c kirjoitti:Sehän se on, Volvo 243!Timonen kirjoitti:Se se taitaa olla.Ari-S kirjoitti:täältäkin ääni 243:lle
Tuosta kuvasta näkyykin, et repsikan puolella on takaovi.![]()
Tässä lisätietoa:
200-sarjaan kuuluu myös 30 kappaletta valmistettu 243-malli, joita rakennettiin Belgian Volvon tehtaalla 1982 koneiston häiriötilanteen takia. Vasemmalla puolella on yksi ovi, kuten 242-mallissa, ja oikealla puolella 2 ovea, kuten 244-mallissa. Nämä autot vietiin Viroon myyntiin. Tämä on tiedettävästi ainoa auto maailmassa, jossa on 4-ovisen auton oikea puoli ja coupe-mallisten autojen vasen puolisko.
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Mercedes-Benz W210 -01
moskvitsh elite ?
Onhan saabiakin tehty aikoinaan kolmi ovisena,joten varmaan ainoa maailmassa joka on tuotu viallisena sarjana silti myyntiin.Riisikippo kirjoitti:tässä sama suomeksi..ascona_c kirjoitti:Sehän se on, Volvo 243!Timonen kirjoitti:Se se taitaa olla.Ari-S kirjoitti:täältäkin ääni 243:lle
Tässä lisätietoa:
200-sarjaan kuuluu myös 30 kappaletta valmistettu 243-malli, joita rakennettiin Belgian Volvon tehtaalla 1982 koneiston häiriötilanteen takia. Vasemmalla puolella on yksi ovi, kuten 242-mallissa, ja oikealla puolella 2 ovea, kuten 244-mallissa. Nämä autot vietiin Viroon myyntiin. Tämä on tiedettävästi ainoa auto maailmassa, jossa on 4-ovisen auton oikea puoli ja coupe-mallisten autojen vasen puolisko.
-
S.Tiensuu
- 'Senator'

- Viesti:
nus nus , Aika montaakin autoa on tehty kolmi ovisenaPetri T kirjoitti:Onhan saabiakin tehty aikoinaan kolmi ovisena,joten varmaan ainoa maailmassa joka on tuotu viallisena sarjana silti myyntiin.Riisikippo kirjoitti:tässä sama suomeksi..ascona_c kirjoitti:Sehän se on, Volvo 243!Timonen kirjoitti:Se se taitaa olla.Ari-S kirjoitti:täältäkin ääni 243:lle
Tässä lisätietoa:
Sinäpä sitä pähkäiltävää:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Selvästikkin Hino Contesa 1300 L Coupe.

-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Jotenkin tuli vähän Volkkari tuosta mieleen, mutta en keksinyt tarkempaa mallia mikä vastaisi täysin tuota kuvan yksilöä. Menikö edes merkki oikein?
EDIT: Hidas ja vissiin myös väärä vastaus..

Liekö liian helppo

EDIT: Hidas ja vissiin myös väärä vastaus..
Liekö liian helppo

Volvo PV 444
Minkä merkkinen on liitteen kuvassa näkyvä auto?
Minkä merkkinen on liitteen kuvassa näkyvä auto?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.