Pistä kuparia kehiin ja maski samalla kuparilla
Mä kans vähän epäilen tota purkumetodias, et tuleekohan tiivis kasauksen jälkeen. Tais mennä aika rujoon kuntoon se runko?

Ai tarkoitat sitä maskin kromilistaa, että sen vetäis kuparilla kans?hudu79 kirjoitti:Hyvä, hyvä...
Mä kans vähän epäilen tota purkumetodias, et tuleekohan tiivis kasauksen jälkeen. Tais mennä aika rujoon kuntoon se runko?
Hmmm, mitä kromiosia sitä sais? Kahvat ainakin, mutta muuta? Peilit on jo hopeiset, maskissa ja takaluukussa on kromia.|777| kirjoitti:Mustaks, sitte kromisia osia sinne tänne autoa = ei voi mennä vikaan. (jossei mee kromin kaa överiks)

Noita samoja kromeja noihin sumareihin ei saa muuten kuin hankkimalla OPC vectran sumari, tai siis niitten kehykset.apache kirjoitti:Aaa, sä tarkotat noita. Katoppas miltä toi meidän tottero näyttää
EDIT: kuvasi autossa on kromiset kahvat ja sumareissa on kromia. Hmm.
Juurikin kaikki kromit maalais maskista! Tai sitten "lavat"apache kirjoitti:Ai tarkoitat sitä maskin kromilistaa, että sen vetäis kuparilla kans?hudu79 kirjoitti:Hyvä, hyvä...
Onhan se runko aika mutkalla, reunat siis. Puhaltimen kanssa sen saa ehkä muovattua kasaan, töhnää väliin. Sinä kun sahailit dremelillä niin sahasitko sen koko huulloksen/reunan pois, siitä en saanut kuvissa selvää?
Hmmm, mitä kromiosia sitä sais? Kahvat ainakin, mutta muuta? Peilit on jo hopeiset, maskissa ja takaluukussa on kromia.|777| kirjoitti:Mustaks, sitte kromisia osia sinne tänne autoa = ei voi mennä vikaan. (jossei mee kromin kaa överiks)
Mietin, että jos maalais valot samatteen mustalla kuin tuon testiumpion, ja sitten maskin kromilista ja takapaksin lista kans hiilariteipillä umpeen, näin tulis koko musta auto...
Liian työlästä, ei jaksaG.T.S kirjoitti:...Toi vois olla siisti jos laittais kupariks noi umpiot ja samaan väriin vanteitten sisustan ja sen taka kromilistan niin ois silleen tasapainoisesti tuota kuparia ja varmasti ois siisti.
Hmmm, onnistuukohan tuo kovinkaan helposti? Ajovalot on erilaiset, etupuskuri on myös, liekkö etulokaritkin erilaiset..?Renex kirjoitti:...Mulla olisi mahkuja tehdä facelift ns. "Jartsan tapaan" omaan GTS:ään mutta ei raaski muuttaa...

En saa kyllä tuosta oikein mitään irti, en hahmota että mitä tarkoitathudu79 kirjoitti:...Juurikin kaikki kromit maalais maskista! Tai sitten "lavat"-logon ympäriltä maaliin, ja maskin alaosan kromi maalilla tai hiilarilla mustaksi. ..
Noissa ei ole kromia vain sumareissa, taitaa olla sellainen kromikaulus ihan tuossa ritilissäkin?Jartsa kirjoitti:signumin kromit sumareihin.
Enpä tuota viimeistä epäillytkään.Renex kirjoitti:Onnistuu kyllä. Rakenteet eivät ole mitenkään monimutkaisia ja ohjeet faceliftiin löytyy. http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=680072. Itse olen rakennellut Opeleita aikas paljon, että ehkä jotain jäänyt mieleenkin
kaikki käy ns pulttaamalla,ajovalot,puskuri,lokasuojat,konepelti,parin illan homma jos ei kiireellä tee.apache kirjoitti:Liian työlästä, ei jaksaG.T.S kirjoitti:...Toi vois olla siisti jos laittais kupariks noi umpiot ja samaan väriin vanteitten sisustan ja sen taka kromilistan niin ois silleen tasapainoisesti tuota kuparia ja varmasti ois siisti.
Hmmm, onnistuukohan tuo kovinkaan helposti? Ajovalot on erilaiset, etupuskuri on myös, liekkö etulokaritkin erilaiset..?Renex kirjoitti:...Mulla olisi mahkuja tehdä facelift ns. "Jartsan tapaan" omaan GTS:ään mutta ei raaski muuttaa...

No niin, nyt meni jakeluun. Hmmm, tuliskohan jo liikaa kuparin väriä... Ja sitä ei ole muualla autossa, näyttäs ehkä tyhmältä kun sitä on vain keulassa. Eli pelkät umpiot kuparilla tai sitten ei kuparia mihinkään.hudu79 kirjoitti:Eli karkeesti sanottuna:
1.) kaikki maskin kromit samaan väriin kuin umpiot. ( kupari )
Tai
2.) Maskin yläosan kromit umpioitten väriin ( kupari) ja alaosaa kiertävä kapeampi kromireunus mustaksi tavalla tai toisella.-merkki kuparilla tai mustaksi tahtosi mukaan.