janne___ kirjoitti:Sillä mäki oon ajellu johki kaupan tms parkkikselle säätään..
No siinä olisi idea
Gainia vain pitää säätää tuossa volumen ollessa täysillä?
Ei täysillä vaan suurimmalla mahdollisella jolla ei havaita yhtään säröä, tai itse olen säätänyt(15 vuotta sitten ) vielä vähän pienemmällä, silloin ei pitäisi olla heti gaini liian isolla vaikka laittaa korostuksia päällle tms.
janne___ kirjoitti:Sillä mäki oon ajellu johki kaupan tms parkkikselle säätään..
No siinä olisi idea
Gainia vain pitää säätää tuossa volumen ollessa täysillä?
Ei täysillä vaan suurimmalla mahdollisella jolla ei havaita yhtään säröä, tai itse olen säätänyt(15 vuotta sitten ) vielä vähän pienemmällä, silloin ei pitäisi olla heti gaini liian isolla vaikka laittaa korostuksia päällle tms.
Niin no tuota meinasin
Nyt GAIN tosiaan on puolessa välissä.
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma)
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Ja jos todellakin lukaset ne vahvarin ohjeet, kuten sulld jo aikaa sit ehdotin Siellä tosiaan lukee, mihin toi low-high-full kytkin vaikuttaa. Ja ne Powersetin säätöohjeetkin on toimiviksi testattu.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Rizla^^ kirjoitti:Basso toistaa matalia taajuuksia joten laitat vahvistimen siihen kohtaan missä on "LPF" (LowPassFilter) ja säädät sen jälkeen LPF säätimen ruuvia...
HPF tai FULL tilassa turha pitää kun matalia taajuuksia halutaan vaan soittaa jotrnka niiden säätöihinkään ei tarvi koskea
Juu laitan low passin käyttöön
Nalen kirjoitti:Ja jos todellakin lukaset ne vahvarin ohjeet, kuten sulld jo aikaa sit ehdotin Siellä tosiaan lukee, mihin toi low-high-full kytkin vaikuttaa. Ja ne Powersetin säätöohjeetkin on toimiviksi testattu.
Juu, luetaan
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma)
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)