Noh, nyt ei oo ollu aikaa hirveesti tallilla palloilla, ja kieltämättä inspis on vähän kadoksissa... Sitä moottoria en ole ehtinyt tutkia vielä ollenkaan.
Ja Tommille, ei mua ainakaan häiritse ollenkaan ettei ne ole taivutettuja, ja on muuten vahvat kulmat
Ville kirjoitti:Noh, nyt ei oo ollu aikaa hirveesti tallilla palloilla, ja kieltämättä inspis on vähän kadoksissa... Sitä moottoria en ole ehtinyt tutkia vielä ollenkaan.
Ja Tommille, ei mua ainakaan häiritse ollenkaan ettei ne ole taivutettuja, ja on muuten vahvat kulmat
Koita jaksaa vaan, kevät lähenee nopeesti.
Ja kyllähän noista jäykisteputkista on noinkin hyötyä, aattelin vaan, että kun sä oot semmonen itsetehtyjen aputyökalujen mestari niin mutkat ois syntyny muitta mutkitta.
Kyllä työn jälki näyttää hienolta... Sulla näyttäs tuo keula olleen samalla keinoin läjässä ku mulla, mutta itse heitin pyyhkeen kehään enkä alkanut koko keulaa vaihtamaan... Kun oli jo entuudestaan tuo samainen malli kesäautona niin se ois sit jääny ylimääräseks...
Menikö kuin kauan tuossa keula projektissa vai kysytäänkö oliko kuin isotöinen??
Itseasiassa se keulan laitto suoraan kuosiin on ollut auton pienitöisimpiä hommia. Ruttukohdat oli poistettu ja suorat osat hankittu jo edellisen omistajan toimesta, ja robotissa aikaa tuhlaantui huimat puolituntia Ja oikomisen lisäksi oli varmaan jotain 6 tunnin homma että keula oli kuosissaan taas.
Ville kirjoitti:Itseasiassa se keulan laitto suoraan kuosiin on ollut auton pienitöisimpiä hommia. Ruttukohdat oli poistettu ja suorat osat hankittu jo edellisen omistajan toimesta, ja robotissa aikaa tuhlaantui huimat puolituntia Ja oikomisen lisäksi oli varmaan jotain 6 tunnin homma että keula oli kuosissaan taas.