mulla ois pieni kokoinan 'OpelMotorSport' logo että saat jos haluat, valkoinen se onkin ja ei käy mun Vectraan
En tiedä milloin ehdin käy postissa, ensi viikolla joskus. Yvlla tavoitta
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
mulla ois pieni kokoinan 'OpelMotorSport' logo että saat jos haluat, valkoinen se onkin ja ei käy mun Vectraan
En tiedä milloin ehdin käy postissa, ensi viikolla joskus. Yvlla tavoitta
jos on joutilaana niin laita vaan tulemaan
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
tuota..se on ollu pohjamaalissa varmaan vuodenpäivät ja sieltä täältä ruoste pisteitä täynnä tosin nyt alkaisi olla se kontin opel merkin syvennys siloitettu pellin kanssa ja maalattu..lähen ihan just kokoamaan kontin niin vois vaikka kuvan ottaa..
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
tuota..se on ollu pohjamaalissa varmaan vuodenpäivät ja sieltä täältä ruoste pisteitä täynnä tosin nyt alkaisi olla se kontin opel merkin syvennys siloitettu pellin kanssa ja maalattu..lähen ihan just kokoamaan kontin niin vois vaikka kuvan ottaa..
Aaivan
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Nizuxiini kirjoitti:Kahtelin tuossa noita keulakuvia, niin tuohon sopis passelisti tuosta miun purkuompusta etuvalot! Tummat angel eyes:it siinä on kiinni
no se ei oo vielä päässy aloiyyamaan maalausta enkä pääse varmaan kahteen viikkoon
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
tuli ostettua omegaan ground zeron radioactive gzrc165fx erillisarja "kun sain niin halvalla" niinkun sulo vileeni sano
diskantit tällä hetkllä liimauksessa,tulevat vakio diskanttejen tilalle peili kolmiohin ja oli vielä melkein sopivatkin
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant