Tasapainotan tänään jos osaan
Eikai se kone oo vaikeempi käyttää kun rengaskonekaan..

adix kirjoitti:Voi vittu nyt mennään perse edellä puuhun ja kovaa :DDD
joo elikkä laitoin sit vihreet rallye-maalaukset kännissä eilen.
Pitäis tulla joku laki ettei saa ostaa paukkupulloja kuuden jälkeen perjantaina
Maalattiin sitten pikku maisteissa todella pimeessä vähä ralliraitaa ja aamulla morkkis oli sen mukainen. No onneks maalaan koko auton uudestaan jossain vaiheessa ni eipä toi sen enempää haittaa.
En laita kuvaa lopputuloksestaturkumiitissä huomenna saa nauraa tai itkeä.
Eikös hyvä kaasari olisi suoraan joku paineistettu kaasari ,weber DAT ? ja freetechnics taisi joskus myydä joihinkiin kaasareihin noita paineistus sarjojakin..adix kirjoitti:Osaisko joku kertoa minkä kokoinen kaasari tai mikä malli ois hyvä jos lyö ahtimen kaasarin ja imusarjan väliin. Riittääkö esim 40mm solexi tuplakurkuilla vai meneekö seos liian laihalle 0.5-0.7paineilla?
Nyt tuli vauhtipyörä niin kevyenä kun on mahdollista, en ole vielä punninnut mutta taitaa painaa joku 3,5-4kg.
Kun en osaa kantta tehdä, ja en oo löytäny ketään joka tekis mulle kannen niin joudun luultavasti turvautumaan tohon http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1180530 . Tai tekiskö joku satasella samanlaisen mun kannesta?
Turpo on joku gt/e:n vanha joka ollut 1.2s korsassa aikoinaan.
Oon opiskellu tota nokka-hommaa. Ja ilmeisesti ei nokan vaihdolla/hionnallaa päästä turbon kanssa älyttömiin tehonlisäyksiin.
Piitää opiskella lisää
Kohta pääsee ruuvailee taas