unique kirjoitti:Pleisteissön2, scartilla..
Muilla peleillä kuitenkin äänet kunnossa.
Eikö kukaan muu muka oo huomannu samaa ongelmaa?
Ettei olisi scartissa vikaa kuitenkin, ja et muissa peleissä huomaa sitä niin selvästi Kokeile suoraan stereoihin.. Oliko se Wii:n versiossa tuossa GH3:ssa se ääniongelma, että maahantuoja joutui vaihtamaan kilotonneittan noita levyjä kuluttajilta uusiin.. En ole nyt satavarma asiasta.
Ei mulla mitään tereoita ole
Luulis että sen huomais vaikka tossa toisessa guitarherossa jos se olis scartin vika
Ostin pelin käytettynä, lupasivat ottaa takasin jos ei toimi kunnolla..En tiedä pitäskö mennä herjaamaan siitä..
miksi calibrassa on istumapaikkoja 4:lle vaikka takana on 3 turvavyötä.
ilmeisesti on täysin laillista ottaa taakse 3henkeä kyytiin kunhan kukaan matkustajista ei istu silloin etupenkillä?
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
ipa kirjoitti:miksi calibrassa on istumapaikkoja 4:lle vaikka takana on 3 turvavyötä.
ilmeisesti on täysin laillista ottaa taakse 3henkeä kyytiin kunhan kukaan matkustajista ei istu silloin etupenkillä?
Jaa, ei mulla vaan ole kuin 2 vyötä takana
Sulla on joku uitettu spesiaalipeli
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
kyllä se minun tietojen mukaan on suomiauto.
lantiovyö löytyi takapenkin alta siivotessa. siellä se varmaan on tovin maatunut irtokarkkien ja muun epämääräisen töhnän joukossa.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Mitenkäs se taas oli, Eli saako vuonna 1985 tai myöhemmin syntynyt henkilö ajaa mopoa, jos on ajanut B kortin? Entä traktoria, Vai onko nämä ihanuudet sen "Mopokortin" takana näillä onnettomilla?
nallukainen kirjoitti:Mitenkäs se taas oli, Eli saako vuonna 1985 tai myöhemmin syntynyt henkilö ajaa mopoa, jos on ajanut B kortin? Entä traktoria, Vai onko nämä ihanuudet sen "Mopokortin" takana näillä onnettomilla?
Alko sen verran vaivaamaan ni tarkistin asian autokoulun kirjasta.
Mopolla ajo on sallittu pelkällä B kortilla.
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d