Jube-setä kirjoitti:Kaverin pikkusiskon kiesi se harmaa accord. Olin siellä minäkin eilen! Henskuli ja R-K ajeli ja jos en väärin nähny ni oisko erzki tullu kans vastaan.
kyllähän mie olin kaupungissa lauantai iltana hyvinkin mahdollista että oon tullu vastaan
perskuttii rallaa ite oli just silloin illalla kaverin kanssa ajelemassa ylämyllyllä ja kaveri vei miut sinne paikalliseen onko tietoo mihinkä aikaan tuo on tapahtunu?
Anteeks nyt. Ei pitänyt tänne kirjotella mutta tuo raiskaus pisti veren kiehumaan täälläkin. Ihan tuossa 50m päässä meiltä on tuo tapahtunu ja tuntomerkit otan ylös ja pidän silmäni auki nyt. Voi kohta olla jakarille käyttöä. Saatanan elukka jos luet tämän niin toivo että et tule vastaan öisellä kadulla.
Lauantaina pitäs kuulema lähteä. Tai siis ainakin lämmitellä sauna täällä minun kartanolla. Vaikka ei kai se tekis pahaa käydä pitkästä aikaa tutustumassa Joensuun yöelämään....
Omega a 3.0 24V
Kadett c coupe -76, Manta b -76, Rekord c ht coupe -68
Ei taida tarvita enää perjantaina lähteä, eilinen on vieläkin päällä Humala ei oo vielä poistunu ja krapula vissiin tekee vasta tuloaan
Taidan ruveta korjaamaan
Ainiin ja samaan hengenvetoon, Riisikippo bongastu sokkarin parkissa ajelemassa noin tunti sit. Aika veikeen näkönen civic