edellisessa katastuksessa tuli ekat reijät kadettiin. nuorimies hakkas niin kovaa että hakku lopulta meni läpi. näky miten se pelti oli venyny sisäänpäin. hakun reikäkin taisi olla kokoluokkaa 5mmx5mm en vittu kusekkaa sille tontille! sama pätee q miehiin.
Missä kannattaa käydä muutos katsastamassa alusta ja vanteet? Kovalaisella en taida käydä kun viimeksi hylkäsivät kun ei olevinaan käsijarru pitäny ollenkaan toisella puolella. Kokeilin leiman jälkeen ja hyvin piti, no eikun uudestaan leimalle, kehu miten hyvin ottaa vaikka en tehny mitään.
Henskuli käytti kilpien kanssa A-katsastuksessa ja vanteet meni läpi vaikka hankas sisälokareihin, oli noi lokarit irti kiinnityksistä.. joten halvalla ei saa hyvää...
Meinasin itse siirtyä kokeilemaan tuota itä-suomen katastuskeskusta. Kovalaisella on aivan ammattitaidotonta tumpeloa porukkaa joten mun osalta loppuu siellä käyminen, myös työn puolesta en enää sinne vie mitään. Meni niin vaikeeks pilkun nussimiseksi että mulla ei hermot enää kestä. Toinen sanoo toista ja toinen toista, kukaan ei tiedä oikeesti miten pitäis tehdä mutta sen tietävät että näin ei pitäis tehdä ei päätä ei häntää..
Täältä myös supportit itä-suomen katsastuskeskukselle (vai mikä se oli?)! Vaikka Q:lla maksettas siitä, että tuot autos niin se Lötjösen kusipää ei minun autoihin koske... Vittu, mikä dynamo se jätkä.