t3mun 2.0T Vectra C1 -04 Facelift "OPC-line"MYYTY!
Re: t3mun 2.0T Vectra C1 -04 (RH:t sovitettu)
On kyllä todella hyvän näköset. Matalampana varmasti vielä hienompi. 
Yks mikä ois voinu kans sopii kivasti niin titanium touchilta mustat kehäpultit?
Yks mikä ois voinu kans sopii kivasti niin titanium touchilta mustat kehäpultit?
- A5 coupe 3.0tdi
- Insignia wagon 1.6T
- Mk4 Golf wagon 1.9tdi
- Insignia wagon 1.6T
- Mk4 Golf wagon 1.9tdi
Kävi mielessä, mutta nyt ei jaksanu kiinnostaa tilata enää noihin mitään ku kehätki meni kaks kertaa uusiks
Näytti meinaa pirun hyvältä NPS:llä sen yhen bemarin vanteissa!
Istuu kyllä loistavasti!
Joku straippi teippi lipan reunaan/kehälle vielä? 
Nyt sitte antautu tästäki paskasta akku kokonaan... Ei sano enää kun naksnaks. Tuolta jostain topicista luin tälläsen mitä pikahuollossa oli kerrottu:
"Pikahuollossa kertoili olevan tuttu ongelma ja sai puhelimessa ohjeet vaihtaa Vectra C malleihin 2.0t ja 2.2 tilalle 85Ah akun ja 1.8 koneeseen 66Ah akku.
Heppu mittasi vanhan akkuni ennen vaihtoa ja siitähän olisi pitänyt irrota 300A, mutta antoi vain 200A ja kuulemma tuo on juurikin se raja toimiiko vai ei.
Kertoili myös ongelman olevan ohjausyksikön softassa, joka estää käynnistyksen jos akun jännite liian alhaalla tai ei irtoa tarpeeksi ampeereita. Softabugia ei ole Opelin mukaan mahdollista korjata näihin C1 malleihin ja C2 malleissa se on korjattu."
Eli nyt vaan jostain kyytiä ettimään ja akku kaupoille, että huomenna pääsis töihin
"Pikahuollossa kertoili olevan tuttu ongelma ja sai puhelimessa ohjeet vaihtaa Vectra C malleihin 2.0t ja 2.2 tilalle 85Ah akun ja 1.8 koneeseen 66Ah akku.
Heppu mittasi vanhan akkuni ennen vaihtoa ja siitähän olisi pitänyt irrota 300A, mutta antoi vain 200A ja kuulemma tuo on juurikin se raja toimiiko vai ei.
Kertoili myös ongelman olevan ohjausyksikön softassa, joka estää käynnistyksen jos akun jännite liian alhaalla tai ei irtoa tarpeeksi ampeereita. Softabugia ei ole Opelin mukaan mahdollista korjata näihin C1 malleihin ja C2 malleissa se on korjattu."
Eli nyt vaan jostain kyytiä ettimään ja akku kaupoille, että huomenna pääsis töihin
Jos akkulaturi niin lyöt sen kiinni niin saat käyntiin ku arvot nousee tarpeeksi ylös.
Itsellä teki saman viime talvena. Vaihdoin 85Ah akun ja ei ole ongelmaa ilmennyt.
Pari kertaa lykkäsin käyntiin ja muutaman kerran starttasi ja sitten taas vain naks..
Itsellä teki saman viime talvena. Vaihdoin 85Ah akun ja ei ole ongelmaa ilmennyt.
Pari kertaa lykkäsin käyntiin ja muutaman kerran starttasi ja sitten taas vain naks..
Vectra 2.0T -07 BioPower
Kaverilla oli just samanlainen musta C1 farkku, mutta tais olla 2.2. koneella, mutta sekään ei lähtenyt yli 15 asteen pakkasessa käyntiin. Sillä oli onneks parkkihalli vieressä niin se tuuppas sen sinne ja käynnisti hetken päästä,t3mu kirjoitti:Kertoili myös ongelman olevan ohjausyksikön softassa, joka estää käynnistyksen jos akun jännite liian alhaalla tai ei irtoa tarpeeksi ampeereita. Softabugia ei ole Opelin mukaan mahdollista korjata näihin C1 malleihin ja C2 malleissa se on korjattu."
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Eipä ottanu enää virtaa akku itteensä. Muutaman kerran ollu siinä ja siinä, että lähteekö käyntiin. No mutta nyt on 80ah akku pellin alla jos sillä vaikka pääsis taas vähän aikaa...
Nyt sain vihdoin mittaritelineen kiinni:

Kuva vähän vääristää noita rakoja, ei se kyllä täydellinen olekkaan mutta saa nyt olla tollasenaa paikallaan.
Sitten pieniä ongelmia:
Missä sijaitsee ulkolämpötila anturi, kun mittari rupesi tänään näyttämään F °C?
Seuraava sitte kun kakkoselle vaihtaessa on loota ruvennu "rutisemaa", vaihe ei meinaa kunnolla mennä sisään.
Onko tosta kytkin leviimässä vai mikä sitä vaivaa??

Kuva vähän vääristää noita rakoja, ei se kyllä täydellinen olekkaan mutta saa nyt olla tollasenaa paikallaan.
Sitten pieniä ongelmia:
Missä sijaitsee ulkolämpötila anturi, kun mittari rupesi tänään näyttämään F °C?
Seuraava sitte kun kakkoselle vaihtaessa on loota ruvennu "rutisemaa", vaihe ei meinaa kunnolla mennä sisään.
Onko tosta kytkin leviimässä vai mikä sitä vaivaa??
se ulkolämpötila-anturi on siinä puskurin alasäleikössä keskellä, toisiks alimmassa rimassa kiinni. jos näyttää liikaa lämpöä, nii voi olla irronnu se anturi jos pahvia oot keulaan laittanu pakkasilla.
Asiallinen mittariteline.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Pahimmillaan voi olla kakkosen synkroissa mätää...
BMW 320i "M3" E36 S50B30
Koska viimeksi vaihdettu öljyt laatikkoon?
Meneekö paremmin päälle jos antaa "välikaasua"?
Vectra 2.0T -07 BioPower
Erittäin asiallinen projekti täällä 
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Kiitos kehuista!
Tosiaan se näyttää asteluvun kohdalla vaan F. Mutta eipä se huolista suurin nyt oo.
Helvetin perse sentää rupes vissiin apulaitehihnan kiristäjäki vinkumaa taas, johan se oliki hiljaa joulukuusta lähtien
Tosiaan se näyttää asteluvun kohdalla vaan F. Mutta eipä se huolista suurin nyt oo.
Öljyistä en tiedä milloin vaihdettu mutta on seuraavana vaihtolistalla. Tänään ei tehnyt taas tota, että ois takkuillu mutta kyllä se välikaasu helpotti jonkun verran vaihtoa.Ezki80 kirjoitti:Koska viimeksi vaihdettu öljyt laatikkoon?
Helvetin perse sentää rupes vissiin apulaitehihnan kiristäjäki vinkumaa taas, johan se oliki hiljaa joulukuusta lähtien