Opelit myynnissä

Vastaa Viestiin
Riisikippo
Minut on bannattu!

Re: Hienot Opelit myynnissä

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

hohhoi.. taas alko tietoo tulee jos mistäki autosta.. ja tekstii sitäki enemmä... mut.. no antaa olla.. ihan sama, sun asiaha se on kertoo joka merkistä ja mallista mitä on ollu ja mitä ei oo ollu.. :bonk:
c20xetbo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja c20xetbo »

on kyllä aika naurettavaa pätemistä ata:lta.. :hammer: käyppä sitten laittaan nettiauton ylläpitäjille viestiä että kyseinen ascona ei ole GTE malli.. ja moniko myynnissä oleva b mallin vectra on oikiasti sport malli jokainen kahenlitran vectra on muka cd sport..
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

ata kirjoitti:
Riisikippo kirjoitti:
ata kirjoitti:
Jani_88 kirjoitti:http://www.nettiauto.com/opel/ascona/1945307 nätti -81GTE- ascona
En ole kuullutkaan tuollaisesta Ascona B GTE-mallista aiemmin?
no elä nyt toista kiusaa mikä netistä lainaa suoraan.. kato kaikki ei tierä kaikkia, kuten siä.. :wink:

mikää ei oo ärsyttävämpää kun just tollanen päteminen... oisit laittanu ees uudesta hienosta opelista linkin niin oisit saanu anteeks ton sun pätemisen... :banghead:
No voi sun hyvää päivää, enhän mä nyt tarkoita että Jani_88 olisi tuon keksinyt, se auton myyjähän sen mallinimen on siihen ilmoitukseen laittanut. Enkä minä tiedä vaikka tuollainen Ascona GTE-malli olisi olemassakin, minähän vain kirjoitin että en ole sellaisesta kuullut. GTE-mallinimeä on käytetty kyllä mm. Kadetin yhteydessä ja Mantastakin on GT/E-malli. Asconasta en ole GTE-mallia kuullut olevan.

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tahallaan väärin ymmärtäminen. Kai mä nyt olen tänne jotain joskus laittanut. Kyllä täällä muutkin noita myynti-ilmoituksia kommentoi, miksei ne ole "pätemistä"... Mun kommentti oli siis kohdistettu siihen myytävänä olevaan autoon ja Nettiautossa oleviin tietoihin.

Jos se teoriassa on GTE tai siis GT/E jos se on mantan papereilla :D Alkuperäinenhän tuo ei kuitenkaan ole. Et eiks tuo ole lähimpänä ole SR Asconaa, vaikka ei aito olekkaan :roll:
tt__
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tt__ »

Riisikippo kirjoitti:
ata kirjoitti:
Jani_88 kirjoitti:http://www.nettiauto.com/opel/ascona/1945307 nätti -81GTE- ascona
no elä nyt toista kiusaa mikä netistä lainaa suoraan.. kato kaikki ei tierä kaikkia, kuten siä.. :wink:

mikää ei oo ärsyttävämpää kun just tollanen päteminen... oisit laittanu ees uudesta hienosta opelista linkin niin oisit saanu anteeks ton sun pätemisen... :banghead:
pitäisköhän sullaki riisikippo olla arvostelematta jokaista toisten ihmisten sanomista/tekemistä.olen seurannut jo pidenmpään tota sun itkemistä ja valittamista joka postaukseen....jos ei muuta osaakaan nii kannattaako kirjottaa olleenkaan? :hammer:
hangover tuning

MB W202 -95 OM605 superturbo
Opel Astra H 1.6 opc line -08
S.Tiensuu
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja S.Tiensuu »

Woody kirjoitti:
ata kirjoitti:
Riisikippo kirjoitti:
ata kirjoitti:

No voi sun hyvää päivää, enhän mä nyt tarkoita että Jani_88 olisi tuon keksinyt, se auton myyjähän sen mallinimen on siihen ilmoitukseen laittanut. Enkä minä tiedä vaikka tuollainen Ascona GTE-malli olisi olemassakin, minähän vain kirjoitin että en ole sellaisesta kuullut. GTE-mallinimeä on käytetty kyllä mm. Kadetin yhteydessä ja Mantastakin on GT/E-malli. Asconasta en ole GTE-mallia kuullut olevan.

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tahallaan väärin ymmärtäminen. Kai mä nyt olen tänne jotain joskus laittanut. Kyllä täällä muutkin noita myynti-ilmoituksia kommentoi, miksei ne ole "pätemistä"... Mun kommentti oli siis kohdistettu siihen myytävänä olevaan autoon ja Nettiautossa oleviin tietoihin.

Jos se teoriassa on GTE tai siis GT/E jos se on mantan papereilla :D Alkuperäinenhän tuo ei kuitenkaan ole. Et eiks tuo ole lähimpänä ole SR Asconaa, vaikka ei aito olekkaan :roll:

Älkääs nyt pojat tapelko. Ata luultavasti vain hämmästeli tätä B Asconan "GTE" mallia koska ei ole ennen sellaisesta kuullut, ei kaikkea tarvitse ottaa vittuiluna :peukku:
Kuva
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Jos minä laittaisin vaikka ton mun Vectran myyntiin nettiautoon mallinimellä "Opel Vectra 400 GSi Lotus" ja joku huomauttaisi ettei sellaista ole olemassakaan, niin kumpi nyt siinä oli "neuvomassa"? Paitsi jos mulla olisikin myynnissä ihan aito Opel Vectra 400 GSi Lotus. Millainen se sitten lieneekään.

Minua oikeasti ärsyttää se, kun nettiautossa tai muissa myynti-ilmoituksissa kaikki C-kadetit muuttuvat GT/E:iksi, E-Kadetit ovat coupeja ja vähintään GSi:itä (vaikka rekisteriotteessa lukisi "LS"), Mantat ja Asconat 400:ksi tai ne vuosien mittaan useat näkemäni Opel Vectra A GTI-mallit jne. jokainen E30-Bemari muuttuu myyntihetkellä M3:seksi ja Mersu AMG:ksi ja lista goes on...

Itse auto voi olla hyvinkin hieno ja hyvä, tuo Asconakin tuossa ilmoituksessa näytti hienolta, ihmettelin vain että miksi sitä kaupataan "GTE":nä, kun sellaista ei minun tietääkseni ole olemassakaan, eikä silloin tämäkään auto sellainen olisi. Saako autoille keksiä itse mallinimiä tai varusteluversioita kun niitä on myymässä? Entä voiko mittarilukeman ja käyttöönottovuodenkin keksiä itse? Tai moottorin koon? Eikö se ole ostajan harhauttamista?
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Samoilla linjoilla atan kanssa, jotenkin nuo nettiauton ilmoitukset on niin vaikeita täyttää oikein ja totuudenmukaisesti.
S.Tiensuu
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja S.Tiensuu »

Näinhän se on, mutta lopetetaas taas tämä ylimääräinen väittely kun menee ihan OT: ksi. Seuraavaa autoa kehiin! :peukku:
Kuva
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simo »

S.Tiensuu kirjoitti:Seuraavaa autoa kehiin! :peukku:
Ei siellä oo mitään mielenkiintosia.. :( Samat romut vuodesta toiseen.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Jani_88
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jani_88 »

http://www.nettiauto.com/opel/astra/2860755 erittäin hyvin pidetty ja kaunis yksilö, Opel Astra 2.0 16v Sport 1999.

onko niissä tommonen maalipinta edes tehtaalta lähtiessään? :lol:

Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2

Opc zafira, törkeen hieno!

tuollainenhan se pitää hommata seuraavaksi jos/kun farkusta tarvihtee pykälän isomman.
Vectra C Estate -07
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Jani_88 kirjoitti:http://www.nettiauto.com/opel/astra/2860755 erittäin hyvin pidetty ja kaunis yksilö, Opel Astra 2.0 16v Sport 1999.

onko niissä tommonen maalipinta edes tehtaalta lähtiessään? :lol:
Ei varmaan oo ollukaan.Kunnon tavaroilla ja aineilla saa ihmeitä aikaan ku jaksaa tehä.
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

Tuosta kaasuvarustuksella oleva C-Kadetti >> http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lf4r2gf3xc1j
Jani_88
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jani_88 »

http://www.nettiauto.com/opel/astra/2920579

pirteä, myös väriltään, oleva GSI fastra :thumbsup:

Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02