205/40/r17 ja maksoivat jopa 50€ töineen päivineen
Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Jos sattuu jossakin kävelemään vastaan VR6 Golfin etulippa ja maskimerkki, niin laitelkaas tietoa tulemaan. Kaverin autosta kävivät repimässä irti, ilmoitus laitokselle tehty. Eli jos tiedät jollekkin ilmaantunut moisia osia yllättäen ni tosiaan ilmoitus kiitos.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Noo eipä siellä kummempii pääsin aika varmasti filmille ja näkyvästi mut eipä siinä sen kummempaa lähin ite joskus puol viiden aikaan vielä ois ollu muutama kohtais ja silleenJ.Toivanen kirjoitti:kossu, mittee siel tapahtu viel meijän lähön jälkeen??
Opel Vectra Wagon 1,9 CDTI -04 (Z19DTH)
Ex Astra 3D Sport -01 2.2 (Z22SE)
Ex Kadett 3D -91 1.8i (18E)
Ex Calibra -91 2.0 16v (C20XE)
Ex Kadett 3D -91 1.4i (14NV)
Ex Astra 3D Sport -01 2.2 (Z22SE)
Ex Kadett 3D -91 1.8i (18E)
Ex Calibra -91 2.0 16v (C20XE)
Ex Kadett 3D -91 1.4i (14NV)
onko kellään kokemusta kuituisesta tai muovisesta "bääd poi" lirpakkeesta konepeltiin? saako sen miten hyvin aseteltua ettei jää sellainen lörttö hörö rako siihen lirpakkeen ja konepellin väliin?
Edit, ja sitte jos jollain olis apukuskin puolelle sitä ilmasuulaketta missä on rivat ehjät niin olis tarvetta. Omassa säpäleinä...
Edit, ja sitte jos jollain olis apukuskin puolelle sitä ilmasuulaketta missä on rivat ehjät niin olis tarvetta. Omassa säpäleinä...
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

eipä ole mutta eikös se pidä kuiduttaa kiinni? ainenkin näin olen ymmärtänyt jostain syystä... jos sen vaan sikaliimalla täräyyttää kiinni niin kyllähän siihen joku rako jää..apusähis kirjoitti:onko kellään kokemusta kuituisesta tai muovisesta "bääd poi" lirpakkeesta konepeltiin? saako sen miten hyvin aseteltua ettei jää sellainen lörttö hörö rako siihen lirpakkeen ja konepellin väliin?
Mulla se jatke on liimalla ja ruuveilla kiinni. Siihen jää väkisin pieni rako joten mulla se rako on täytetty lasikuitu- ja muovikitilläThemazgu kirjoitti:eipä ole mutta eikös se pidä kuiduttaa kiinni? ainenkin näin olen ymmärtänyt jostain syystä... jos sen vaan sikaliimalla täräyyttää kiinni niin kyllähän siihen joku rako jää..apusähis kirjoitti:onko kellään kokemusta kuituisesta tai muovisesta "bääd poi" lirpakkeesta konepeltiin? saako sen miten hyvin aseteltua ettei jää sellainen lörttö hörö rako siihen lirpakkeen ja konepellin väliin?
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck