Turussa eilen illalla ohikulkutiellä tumma G Astra 4d ilmeisesti carzonen korisarjalla jossa ihan hillitön siipi ja kuljettajalla lippa vinossa.. ihan älytöntä pujottelua ruuhkassa 100km/h nopeusalueella.. kun tulit siihen mun taakse puskuriin roikkumaan olin kahden vaiheilla lyönkö liinat kiinni mutta en viitsinyt kun oli muutakin liikennettä niin vitusti.. ja tollasella laamalla ei paljon kannata tuollaisia päättömiä ohituksia tehdä kun voima ei kerran riitä..
tais vituttaa ohiklkutien lopussa kun valoista lähdettiin ekana rinnakkain ja jäit kuuntelemaan Elastisen - Ovet Paukkuu biisiä kun painelin ohi ja katosin horisonttiin
deeku kirjoitti:Kuopiossa tuli keltanen calibra xenoneilla varustettuna vastaan tänään päivällä. Leväsen shelliltä citymarketille päin ajeli ja minä kyyläsin nenä lasissa
Se on ollu toi Fear:i
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
A-Corsan, jonka keskellä keulaa kunnon vekki, ilmeisesti nokkamälli ja takapuskurin toinen kiinnike pettänyt. Ja parkkeerattu/jätetty vinottain jalkakäytävälle Petsamonkadulla.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
krisse-a kirjoitti:oltiin viikonloppuna mantan haku reissulla lieksassa ja bongattiin lauantaina takastullessa joensuun kohilla erittäin tyylikäs vihreä C Kadett Coupe. tuli vastustajien puolella motarilla vastaan, me siis mentiin etelään päin A Manta trailerilla..
Itsekkin nähnyt muutaman kerran Joensuussa tuon Kadetin. Perkaleen hieno!
deeku kirjoitti:Kuopiossa tuli keltanen calibra xenoneilla varustettuna vastaan tänään päivällä. Leväsen shelliltä citymarketille päin ajeli ja minä kyyläsin nenä lasissa