avaappa vähä?
2.8t V6 viritys
Re: 2.8t V6 viritys
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
http://www.eds-motorsport.de/shop/en/76 ... a-C-Z28NEHpekedk kirjoitti:avaappa vähä?
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
onko tuo nyt sitten muka opc malliin sopiva putkisto?timok kirjoitti:http://www.eds-motorsport.de/shop/en/76 ... a-C-Z28NEHpekedk kirjoitti:avaappa vähä?
ulostulot ainakin erinäköset. ja tohonhan on sitten down pipeki laitettava erikseen.
miltekin setissä oli koko paska samassa...
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
tuo on nimen omaan opc:n putkistopekedk kirjoitti:onko tuo nyt sitten muka opc malliin sopiva putkisto?timok kirjoitti:http://www.eds-motorsport.de/shop/en/76 ... a-C-Z28NEHpekedk kirjoitti:avaappa vähä?
ulostulot ainakin erinäköset. ja tohonhan on sitten down pipeki laitettava erikseen.
ja toi on 3tuuman ränniä, miltekki on 2,5...
ja tuohon saa valita itse noi putken päät, nro 31 on opc mallin pää
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
okei onko timok:lla kokemusta jos laittais tuon downpipekin. niin kuinkas ton katsastuksen laita sitten kun ei oo kattia?timok kirjoitti:tuo on nimen omaan opc:n putkistopekedk kirjoitti:onko tuo nyt sitten muka opc malliin sopiva putkisto?timok kirjoitti:http://www.eds-motorsport.de/shop/en/76 ... a-C-Z28NEHpekedk kirjoitti:avaappa vähä?
ja toi on 3tuuman ränniä, miltekki on 2,5...
ja tuohon saa valita itse noi putken päät, nro 31 on opc mallin pää
riittäskö pelkkä tyhjä katti pitään päästöt kurissa? eikös se katti oo tossa downpipessa?
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
ei oo kokemusta tuosta downpipestä, mutta mutta mä oon jostain kuullu ettei näissä opc malleissa ole sitä esikattia ollenkaan???? tiiä sitten kun ei oo ollu tarvetta sen enempää tutkia
sen verran oon huomannu että rosteri putket siellä alla on
sen verran oon huomannu että rosteri putket siellä alla on
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
Siellä on downpipessä esikatti. Menee läpi päästöistä pelkällä esikatillakin. Voi olla, että sytyttää päästönhallintavalon kun vaihtaa downpipen, mutta ei pääkatin poisotosta. Lambda kun on kii downpipessä. Jos itse olisin putkia vaihtamassa ottaisin ton EDS:n downpipe härdellin. Ei se kirraa loppupäästä. Btw orkkis putki on Remuksen valmistama.
Astra Z20LEH x2
-
rottentothecore
- 'Admiral'

Ei oikein ole hyvä tämän firman .eds-motorsport.de asiakaspalvelu kun kysyin mailitse 5 kysymystä koskien tätä putken tilaamista niin sain vastauksen yhteen kysymykseen eli siihen että paljonko olisi toimituskulut Suomeen ( n. 80e )... muut kysymäni asiat jää sitten ihan arvailujen varaan 
mitä oon nettiä selaillu niin noissahan on paikka lambdalle? kuinkahan menee päästöistä pelkällä pääkatilla?Ströbä kirjoitti:Siellä on downpipessä esikatti. Menee läpi päästöistä pelkällä esikatillakin. Voi olla, että sytyttää päästönhallintavalon kun vaihtaa downpipen, mutta ei pääkatin poisotosta. Lambda kun on kii downpipessä. Jos itse olisin putkia vaihtamassa ottaisin ton EDS:n downpipe härdellin. Ei se kirraa loppupäästä. Btw orkkis putki on Remuksen valmistama.
No jos esikatillakin menee niin varmasti pääkatillakin. Katit pois ja katsastukseen orkkis kiinni kun on sen aika.
Astra Z20LEH x2
http://www.courtenaysport.co.uk/vectra- ... fo_87.html
tuolta löytys 3" downpaippii ilman kattia 300 puntaa ja jonkun sporttikatin kanssa 400 puntaa. onkohan nuo mistään kotosin.
eikös tuo 300puntaa oo halvempi kuitenkin ku toi eds:n?
EDIT: jaa siinähän onkin näköjään vaan tuo alkuosa
tuolta löytys 3" downpaippii ilman kattia 300 puntaa ja jonkun sporttikatin kanssa 400 puntaa. onkohan nuo mistään kotosin.
eikös tuo 300puntaa oo halvempi kuitenkin ku toi eds:n?
EDIT: jaa siinähän onkin näköjään vaan tuo alkuosa
Pakoputki hiplailu jatkuu.
Tuli haalittua orkkis pätkä, johon on kuulunut pääkatti. Nyt katin tilalla on suora putki.
Ehkä hitusen ärhäkäämpi
Pitänee vielä tilata tuo eds:n downpipe.
Tuli haalittua orkkis pätkä, johon on kuulunut pääkatti. Nyt katin tilalla on suora putki.
Ehkä hitusen ärhäkäämpi
Pitänee vielä tilata tuo eds:n downpipe.
Astra Z20LEH x2
-
rottentothecore
- 'Admiral'

Onkos kellään kokemusta tällaisesta kun tilasin vecculiin uuden putkiston eds- motorsportista ja kertoivat meilissä että ovat saaneet maksuni ja tilauksen lähettääkin tällainen firma kuin Friedrich Motorsport ja toimitus n. 1kk päästä eli meneekös tämä niinkuin pitää kun minua ihmetyttää että nyt ihan eri firma lähettää putken ja miten siinä muka menee 1 kuukausi? onkohan toiminta rehellistä?
EDS ei tee itse noita putkia eikä jäähyjä, eli ei minusta mitään syytä huoleen.rottentothecore kirjoitti:Onkos kellään kokemusta tällaisesta kun tilasin vecculiin uuden putkiston eds- motorsportista ja kertoivat meilissä että ovat saaneet maksuni ja tilauksen lähettääkin tällainen firma kuin Friedrich Motorsport ja toimitus n. 1kk päästä eli meneekös tämä niinkuin pitää kun minua ihmetyttää että nyt ihan eri firma lähettää putken ja miten siinä muka menee 1 kuukausi? onkohan toiminta rehellistä?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
täsmälleen samassa tilanteessa... tulee kuulemma vko 41 - 42 sekä 3" downpipe että loppuputkisto... saa nähdä mitä se vaikuttaa....rottentothecore kirjoitti:Onkos kellään kokemusta tällaisesta kun tilasin vecculiin uuden putkiston eds- motorsportista ja kertoivat meilissä että ovat saaneet maksuni ja tilauksen lähettääkin tällainen firma kuin Friedrich Motorsport ja toimitus n. 1kk päästä eli meneekös tämä niinkuin pitää kun minua ihmetyttää että nyt ihan eri firma lähettää putken ja miten siinä muka menee 1 kuukausi? onkohan toiminta rehellistä?