J.Toivanen kirjoitti:Lauantaina marjalan ABC:lle 9.00-9.30, lähemmä sieltä leikkimään elokuva tähtiä
Meijän isukilta lähti mazda 121 elokuvatähdeks Kävi Suomen Filmiteollisuus ostamassa sen sinne staraks.... Tai jotain. No hyvä että ees auto tulee kun ei ite päästä sillon sinne
Omega a 3.0 24V
Kadett c coupe -76, Manta b -76, Rekord c ht coupe -68
JJunior kirjoitti:Ettei olis kampuran hammaspyörän kiila lähteny kävelemään, siis jos kampura tuntuis pyörivän mutta nokat ei Sit siellä on tavaraa solmussa ihan kunnolla. Jos se painin olis niin jumissa että ei nokka olis pyörinyt niin hihna olis kyl varmasti menny poikki.
pitää viel tutkii oisko se kiila lähteny...se on kyl laitettu reipas 10tkm sit mut ainaki pakonokkaa ei saanu pyyöritettyy nokkapyörästä ja se painin on ainaki jumissa. Se varmaan kampuran pyörä pyöris aikas kepeesti jos se kiila on lähteny.... mut pittää tutkii kuhan saa kyydin tallille
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Paha sanoa näkemättä. Kyl se kampura tosiaan pitäis pyöriä tosi herkästi jos se kiila on lähteny pois. Kokeile se kampuran pultti että on kunnolla kiinni, jos se on jäänyt löysälle joskus niin sehän se hajottaa lopulta sen kiilan.
Mulla on ne vanhat inan painimet vielä tallessa jos tarviit kokeilla.
Riisikippo kirjoitti:meet tokulle ja sovitus koppiin.. kameralla kuvat joka sivusta...
juu olin jo kerran talsimassa se kainalossa koppiin vaan sitten tuli jotenki omituinen olo . ois varmaan pitäny paskalle mennä sen kans ja siellä sit lueskella.
Kingis_ kirjoitti:Saahan sen opuksen kirjastosta? Ite joskus dc++:lla otin haynesin opuksen juurikin vectraan. Pitää kaivella jos olis vielä tallessa.
juu ei paikallisessa ollunna pitää kai sitten koittaa mutuilla vaan ja kyylätä vectrojen konepeltien alle ja seurailla piuhoja... sillälailla kai se selviää.[/quote]
JJunior kirjoitti:Paha sanoa näkemättä. Kyl se kampura tosiaan pitäis pyöriä tosi herkästi jos se kiila on lähteny pois. Kokeile se kampuran pultti että on kunnolla kiinni, jos se on jäänyt löysälle joskus niin sehän se hajottaa lopulta sen kiilan.
Jeps, nelosen toinen pakovena on ainaski jumissa!nostajat on ok, eli ei ainakaan murusina! kampuran piästä ku pyörittää niin tuntuu ihan normaalilta! pitää kansi nykästä irti niin siitähän sen näkee!
Taijan ostaa halvan G farkun emännälle ja itelle C farkun
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
JJunior kirjoitti:Paha sanoa näkemättä. Kyl se kampura tosiaan pitäis pyöriä tosi herkästi jos se kiila on lähteny pois. Kokeile se kampuran pultti että on kunnolla kiinni, jos se on jäänyt löysälle joskus niin sehän se hajottaa lopulta sen kiilan.
Jeps, nelosen toinen pakovena on ainaski jumissa!nostajat on ok, eli ei ainakaan murusina! kampuran piästä ku pyörittää niin tuntuu ihan normaalilta! pitää kansi nykästä irti niin siitähän sen näkee!
Taijan ostaa halvan G farkun emännälle ja itelle C farkun
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16