kösä kirjoitti:on ihan pakko laittaa tuosta talvipaskasta kuva tänne
tällä tulee aina ajeltua kunhan vaan saa käyntiin![]()
Tää kyllä oli tosi tyylikäs kun kävin kahtomassa
kösä kirjoitti:on ihan pakko laittaa tuosta talvipaskasta kuva tänne

siisti peli!kösä kirjoitti:on ihan pakko laittaa tuosta talvipaskasta kuva tänne

Hieno, mutta pienet miinuspisteet siivestä. Omasta mielestä liian lyhyt, ois paljo nätimpi ku jatkuis kummaltaki puolelta kontin luukun yliAnthi- kirjoitti:Itse ostin tuossa viikko taakse käsin tämmöisen Mv6:n
GSi 16V kirjoitti:XR3 talvileluna.. on poijjaat laite!![]()
Tää tais pyörähtää rovaniemellä viikonloppuna? Sen sun ex hopean bongasin monta kertaa torniossa tuolla rajalla kauppakeskuksen hallissa kun kävin muijan luona siellä. ps. muija vissiin tietää sinut, ollu samalla ala-asteella aikoinaanAnthi- kirjoitti:Itse ostin tuossa viikko taakse käsin tämmöisen Mv6:n.
nykyinen vectra vm.06 3.2 V6yv:tä Pukkaa.Wlle kirjoitti:Tää tais pyörähtää rovaniemellä viikonloppuna? Sen sun ex hopean bongasin monta kertaa torniossa tuolla rajalla kauppakeskuksen hallissa kun kävin muijan luona siellä. ps. muija vissiin tietää sinut, ollu samalla ala-asteella aikoinaanAnthi- kirjoitti:Itse ostin tuossa viikko taakse käsin tämmöisen Mv6:n.ja tais se kerran ottaa sun kans raatiaki tornion abc:llä kun käytiin siellä kahvilla. Sori offi...

[/quoteOnhan noita nelivetof**dejakin..Anthi- kirjoitti:jarkkis kirjoitti:GSi 16V kirjoitti:XR3 talvileluna.. on poijjaat laite!![]()
[/quote
vitsikö olis nelivetoja tuommosia

Sanopas muuta, mut mulle riittäis kyllä takavetonakin tuo, esim. Volvon tekniikalla. Samanlaisia voi bongata useista Rallisprint -kisoista ympäri suomen.NOesc kirjoitti:Onhan noita nelivetof**dejakin..Anthi- kirjoitti:jarkkis kirjoitti:GSi 16V kirjoitti:XR3 talvileluna.. on poijjaat laite!![]()
vitsikö olis nelivetoja tuommosia

Sopii todella hyvin nuo vanteet Omegaan. Ei nyt äkkiseltään tule parempia Omegan orkkisvanteita mieleen. Paljon paremmat kuin nuo kesävanteet.Wlle kirjoitti:Laitetaas tännekki pari kuvaa talvilookista :
http://i236.photobucket.com/albums/ff10 ... 0010-1.jpg
http://i236.photobucket.com/albums/ff10 ... 0004-1.jpg