E-P/Pohjanmaan opel harrastajien keskusteluketju
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
On 2004-11-13 17:47, kuusetti wrote:
oliko semmonen punainen ja tummenuskalvot?
näin joskus semmmosen sjoella, oli kankkusen
jalat ja omat kädet meiniki silloinkin
Ei ollu. Tuo oli oranssi.
Kyseinen punan tummennetuilla laseilla kuuluu tälläkin foorumilla kirjottavalla Cee_miehelle

<font size=-1>[ This Message was edited by: -Petsku- on 2004-11-13 18:41 ]</font>
No no pojat... Ei täs ny mitää Grööönholomia olla kuitenkaa... 
Mä luulen, et kyseessä oleva kalvotettu Cee on semmonen puskureista riisuttu 1.2...ja sielä ei oo kyllä mikää järjen jättiläinen ratin ja penkin välis...tiedän tapauksen...
Ps. Toisinsanoen kiistän olevani syyllinen k.o. kohellukseen!...vaikka joskus on tullu kylällä rääsättyäki...
Mä luulen, et kyseessä oleva kalvotettu Cee on semmonen puskureista riisuttu 1.2...ja sielä ei oo kyllä mikää järjen jättiläinen ratin ja penkin välis...tiedän tapauksen...
Ps. Toisinsanoen kiistän olevani syyllinen k.o. kohellukseen!...vaikka joskus on tullu kylällä rääsättyäki...

-I CAN FEEL THE NEED, THE NEED FOR SPEED-
RWD Kumikuningas '07
Nimenomaaan näin minäkin veikkailin... Ja kerhoautoilla rääsätään vain ja ainoastaa radallaOn 2004-11-13 21:07, Cee_mies wrote:
JiiPee
Minä en voi hyväksyä minkäänlaista kaahailua, temppuilua tai hurjastelua yleisillä teillä koska mielestäni se on täysin edesvastuutonta sekä pahennusta herättävää toimintaa. Kortti pois ikuisiksi ajoiksi moisilta kaahaajilta. Mikäli kaahata tarvii, tapahtukoon se sitten esim. suljetulla radalla. Mutta myöskin tämä on mielestäni täysin järjen vastaista toimintaa, koska siitähän kärsii esim siat. Olen perustamassa järjestöä joka kieltää rata- ja muut kilpa-autoilutapahtumat suomessa jotta meillä kaikilla olisi parempi olla. Voitte yhtyä vetoomukseen täältä:
http://www.viherpiiperot.fi/ala-annasiankarsia.htm
http://www.viherpiiperot.fi/ala-annasiankarsia.htm
Lapualta liitytään pikkujouluun lähtijöiden listaan. Eli paremman puoliskon kans tullaan. Mistä ootte pojat ajatellu ajella J:kylään?
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Jiipeen esittämä reitti sopis kuin nenä päähän, kun pitää olla vielä lauantaina kymmeneen aamulla töis. Näyttäis bilepaikkakin Jyväskyläs olevan Kyyjärven kautta tulles helposti löydettävissä.
näillä mennään...