Katoppas, suomessahan on hyvin asiat, jos kukaan ei tiedä että paljon maahanmuutajille menee rahaa vuodessa
Tavan kansalaisten kelatuet, ja sosiaaliavustusten menot on selvillä, mutta ei tuo ei.
Tuo on kanssa ihme homma, kun tullaan tänne, TIETOISESTI valehdellaan ikä, saahaan oleskelulupa ja kaikki muut paperit. Mutta oikean iän selvitessä annetaan asian olla, eikö virkavallan tietoinen harhauttaminen ole rikos vaikka paperit saadaankin kouraan, ja koko helvetin suku tänne elätettäväksi.
Eli voidaanko sanoa että rikollisia jo maahan tullessaan, mutta tämähän asia kumotaan, varmaankin hyvinkin pian.
Jos ite menettäisin työni, taloni, terveyteni. Niin en minä tuommosia helvetin tukia saisi, vaikka kuinka itkisin joka luukulla. En yhtään ihmettele että suomalaiset tappaa ihtensä kun apua ei saa sitten mistään. Mutta kun kyse on maahanmuuttajasta, niin taataan paskapaperista taulutöllöön, ja kaikki mahdollinen siltä väliltä.
Ite joudun maksamaan tällä hetkellä viimevuotisia koulutustukia takaisin, vaikka en tietoisesti harhauttanut ketään. Ei vaan mennyt tieto työkkäristä kassalle että lähden töihin ja kurssi jää kesken. Eihän tuo minun vika ollut vaan työkkärin, mutta minkäs teet kun ihon väri on vaalea, ja olen syntyperäinen ehta suomalainen, siispä minä maksan,
mutta olenhan minä rehellinen Suomalainen. Jos väri taas ois tumma, ja oisin vaan sanonut että: en umara, niin oisin päässyt maksuista eroon.
EIkös sitä voi jo sanoa että meitä syrjitään omassa maassa. Maahanmuuttajille taataan kaikki etuudet, ja suomalainen saa vain murto-osan siitä, ja sillä pitäisi sitten tulla toimeen. Ja sitten jos ei pysty enään tekemään töitä, niin haukutaan pummiksi.
Nuo muslimit, islamit kun tuntuu vetoavan joka käänteessä tuohon uskontoonsa, niin jos ne on vaikka kylillä hengailemassa, ja alkaa rukoushetki, niin jäävätkö he siihen paikkaan rukoilemaan, vaikka suojatielle, vai voivatko he sittenkin joustaa siitä asiasta, ja mennä jonnekkin alqaida hökkeliin rukoilemaan jotain risupartaa ??