Harmi kun ei hakolaa tosiaan näkyny..Olis ollu mukava verestää vähä reisinki-kokemuksii Piru vie, perjantaiehtoolla piti kisastaa jonku datsun primeran kans Kauhajoen välillä ja lopputulos ei ollu iha sitä mitä pitäis.Datsuni voitti kiihdytykses ja mä loppunopeudes..Just ennen jurvan risteystä,tosin. Mutta oli poijaat komia se tipun keltanen omena 3000! Omistaja oli syystäkin tyytyväinen,heh.
Joo eiköhän niitä kuvia ensviikonloppuna jo ala olemaan ainakin mun nettisivuilla et sieltä ainakin saa halukkaat pällistellä omia ja muiden autoja. Pitäis olla joikaisesta paikalla olleesta Opeliksista jonkinlainen kuva.
On 2003-03-16 16:21, patrick wrote:
Harmi kun ei hakolaa tosiaan näkyny..Olis ollu mukava verestää vähä reisinki-kokemuksii Piru vie, perjantaiehtoolla piti kisastaa jonku datsun primeran kans Kauhajoen välillä ja lopputulos ei ollu iha sitä mitä pitäis.Datsuni voitti kiihdytykses ja mä loppunopeudes..Just ennen jurvan risteystä,tosin. Mutta oli poijaat komia se tipun keltanen omena 3000! Omistaja oli syystäkin tyytyväinen,heh.
Jos rehellisiä ollaan niin en viittiny tulla kun on tuo leima jo päässy kuivumaan joten vetäsin jo la-su välisenä yönä kotio tampereelle ettei oo liikaa sinivalkosia liikentees!
On 2003-03-16 23:28, Petsku81 wrote:
Joo eiköhän niitä kuvia ensviikonloppuna jo ala olemaan ainakin mun nettisivuilla et sieltä ainakin saa halukkaat pällistellä omia ja muiden autoja. Pitäis olla joikaisesta paikalla olleesta Opeliksista jonkinlainen kuva.
Mikähän osoite mahtaa olla? Tarvii päästä ihaileen omaa kaunokaista
Muutes sinä kuka omistit sen kauniin valkoisen 2000:sen, mikäs sun nimi/nikki(täällä) mahtaapi olla ku se jäi kummittelemaan. Arvaat varmaan signaturen perusteella kuka kyselee....
Joo...olihan se miitinki ihan okei. Autoja oli sopivasti. Toivottavasti lämpösien kelien aikaan on sitten vähän enemmänkin sakkia. Seuraava miitinki vois pitää sisällään sitten sellaisen pienen kiertoajon siitä Seinäjoen keskustan lävitte, jos vaikka sillä kertaa olis pitempi kuin 4:n auton letka.
Meska: Varmaankin tuo kyseinen henkilö josta puhuit taitaa olla patrick. Meillähän oli sen kans aika mukava rupattelu tuokio.
Mitähän ne poliisit vaan ajatteli siinä kun pois lähdettiin kun eräs polki Astralla kuin viimeistä päivää... Enkä minäkään aivan pintakaasulla sitten malttanut lähteä, vaikka vähän piti yrittää hillitä.