En muistanu mitata ennen vanhalla alustalla mut nyt oli edestä n. 310mm ja taka 320mm..
Joudutte tyytymään vähän huonolaatusempiin kuviin kun digidigi matkailee jossain norjan vuoristossa.
rengas melko lähellä kaarta kun kääntää, töyssyssä voi tehä kipeetä
maavaraa aina "paljon"
Pitää katella miten toi laskee lopullisiin mittoihin kun sillä ajelee enemmän, nytten ei ole kun kymmenisen kilsaa takana ajoa vasta
Vittumaista narinaa alko pitää töyssissä nuo takajouset, kun jousi hankaa siihen alumiiniseen säätörenkaaseen...
Siinä ei tule mitään kumia mukana siihen eikä alkuperäinen käy, leikkasin kumimatosta sopivan renkaan siihen jousen ja alumutikan väliin ja narinat katos
Että sellasta
Äkkiä (3pv) tuli saksan maalta alustasarja, eli TA Technix säädettävä. Asennushan oli helppoa kuin heinän teko ja sopivasti tonttiin laskeentui! Tyytyväinen olen ainakin näiden ekojen 500km jälkeen
relexi kirjoitti:Äkkiä (3pv) tuli saksan maalta alustasarja, eli TA Technix säädettävä. Asennushan oli helppoa kuin heinän teko ja sopivasti tonttiin laskeentui! Tyytyväinen olen ainakin näiden ekojen 500km jälkeen
Kaitzu kirjoitti:Kun ootte noita TA-technixejä tilanneet, onko alustanne olleet punaisilla vai minkä värisillä jousilla???
Aattelin vain kun noita on erilaisia..
Mulla TA-technix whiteline, ollu alla nyt reilu 5tkm...
Valkoiset jouset joka nurkassa, takana iskarit on valkoset ja edessä kiiltävät tolpat mitä lie ainetta(rosteria?).