Hyvä että suuremmilta tekniikkamurheilta säästyttiin, ja kaiteetkin pysyi ehjänä
Tuli jokunen vahuhtikuva räpsittyä, löytynevät täältä: http://tervikset.servebeer.com/OCF%20ra ... index.html

Millanen Bemari sillä oli? Tuli heti mieleen yks, joka se olis vaikka voinut olla...ascona_hx40 kirjoitti:
Mistähän sinne vaan ampaisi joku aivan käsittämättömän leso bemariäijä ? Puhu siinä JJH:n Common vieressä silmät ja suut täyteen skeidaa niin että meinas korvat mennä tukkoon

Kuulostaa hyvältä, olen mukana!Jope kirjoitti:Kun tuota mielenkiintoa ajeluun tuntui löytyvän, niin otettaisiinko uusiksi???
12.9. (TI) klo 17-20. Hinta olisi sama 25€ ja eräpäivä maksulle 11.8. Menetelmä sama kuin aiemmin eli jos rahaa ei tule kasaan riittävästi -> homma perutaan ja maksut palautetaan maksajan tilille.

Sama täällä mukana ollaan...anttist kirjoitti:Kuulostaa hyvältä, olen mukana!Jope kirjoitti:Kun tuota mielenkiintoa ajeluun tuntui löytyvän, niin otettaisiinko uusiksi???
12.9. (TI) klo 17-20. Hinta olisi sama 25€ ja eräpäivä maksulle 11.8. Menetelmä sama kuin aiemmin eli jos rahaa ei tule kasaan riittävästi -> homma perutaan ja maksut palautetaan maksajan tilille.
Kiitos kuvista. Ei muuta kuin ensi kerralla mukaan (joka toivon mukaan on 12.9). Aika arvokkaat nuo kaiteet. 240€/12m ja korjaus veloitetaan tuntityönä 70€/h.Ooppelijanne kirjoitti:Juu, mukava oli osallistua vaikken radalle tälläkään kertaa lähtenyt. Hyvä että suuremmilta tekniikkamurheilta säästyttiin, ja kaiteetkin pysyi ehjänäTuli jokunen vahuhtikuva räpsittyä, löytynevät täältä: http://tervikset.servebeer.com/OCF%20ra ... index.html

Älä odotakkaan liikoja, opelistejahan tässä ollaan, ei ne naiset tule tallin ovelle koputtelemaancaravan-coupe kirjoitti:Olin kattovinani, että mulla oli radan ainoat naiset.ascona_hx40 kirjoitti:Totta puhut, vähissä oli tiputJuzzi kirjoitti:...Ja NAISIAKai sitä pitää mennä jollekin blingbling-päiville.
Tuon voisi toteuttaa niin, että me tarjottaisiin se varikkoalue käyttöönne (ajajat katoksessa) jos miittingin porukasta löytyisi innokkaita lippumiehiksi/-naisiksi? Eli 6 portille (30min per nassu) ja 6 varikon mäen päälle (sama kuin ed.). Ja ko. lippuhenkilöt saisivat ajaa loppuajan (2h 30min.) ilmaiseksi. Mutta jos ajajia on vähän, niin lippumiehille ei tarvetta, jolloin raaka käteinen (25€) on kova sana 3 tunnin ajoaikaa vastaan ja varikkoalue olisi tällöin käytössänne ilman korvausta. Miltä kuulostaa???Ooppelijanne kirjoitti:Mahtaiskohan uusintapäivälle mahtua hämeen alueen paikallismiitti samaan settiin?