Opel Omega 2,5TD farkku. myyty.

Esittele Opel-projektisi tai autosi
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

siis noi on ton avon vanteet ei coupen ja coupeen lähti mukana 9x16 aez paron nyt ois kahdet tollaset koottavat vielä :lol: ja juu kesäks tulee noi 19" pallot alle ja noi leveet menee avoon.
Vectra B2 caravan
Lazi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Lazi »

En tiedä mikä mahtaa olla porukan maku valssien suhteen mutta omasta mielestäni noi leviät gyntterivanteet sopii helvetin hyvin omegaan, ainoa mikä kusee on tila kaaren ja vanteen välissä... = tonttiin siis.
Tude
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tude »

Paljos tällä o hinta, hmm kk vai 2kk päästä ku myyt? Aattelin vaan et on sit valmiina jo tässäki :D
Kuva
OCF Sprinttikunkku 2010

Viesti Kirjoittaja Ville »

On kyllä tyylikäs Omega 8)
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AM- »

Onpa prkl komia omppu :o
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Tude kirjoitti:Paljos tällä o hinta, hmm kk vai 2kk päästä ku myyt? Aattelin vaan et on sit valmiina jo tässäki :D
hohohoh! olihan toi bemu meillä 7kk ja eiköhän tää tuu pysyy kun rek. pakettiautoks ja halpaa ajoo ja mun duunikilsat viittä vaille vitusti niin pakko pitää vähän kauammin.. ja tää on eka turbodiisseli kun mulla on niin pakko päästä ronkkii tämmöstäkin ja "wirittämään" :lol: :lol: :lol:
Vectra B2 caravan
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

rasmus kirjoitti:... eiköhän tää tuu pysyy kun rek. pakettiautoks ja halpaa ajoo ja mun duunikilsat viittä vaille vitusti niin pakko pitää vähän kauammin..
Kuvista päätellen vois luulla että siellä on takapenkitkin...millois se on muutoskatsastettu pakettiautoksi, nykyäänhän niistä menee sama dieselvero kuin henkilöautoistakin jos on takapenkit tallella.
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

joo eli sama dieselvero menee mutta vakuutukset on puolet halvemmat.
Vectra B2 caravan
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Ootkos lastua tohon jo kysellyt. www.wdracing.net myy noita asennettuna hintaan 399€... :roll: Muutama kaveri on tuollaiseen Omegaan sen ottanut ja ero ollut ihan älytön.
Pisteen muuten Omegan ulkonäöstä! Ei ainakaan noissa kuvissa erota huonoja pohjia ja hilseilyä. ...ehkä parempi niin? ;)

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

k o m i a on! Mulle passais kyllä tollasenaan, käytettävyys kärsis jos laittas tonttiin.

Pitäsköhän vaihtaa astra omegaan? :)
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
JiiPee
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

rasmus kirjoitti:sille joka auton on maalannut en itse veisi IKINÄ auto maalattavaksi..
Omega on aikoinaaan maalattu Pohjanmaalla muistaakseni Lapualla, nimimerkki Jaku saattaa muistaa maalarin nimen.

Onko tietoa onko tuohon vaihdettu/korjattu olemassa ollut suutinvika? Se suutin missä on kierrosnopeuden tunnistin on aikoinaan ollut rikki.

JiiPee
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

JiiPee kirjoitti:
rasmus kirjoitti:sille joka auton on maalannut en itse veisi IKINÄ auto maalattavaksi..
Omega on aikoinaaan maalattu Pohjanmaalla muistaakseni Lapualla, nimimerkki Jaku saattaa muistaa maalarin nimen.

Onko tietoa onko tuohon vaihdettu/korjattu olemassa ollut suutinvika? Se suutin missä on kierrosnopeuden tunnistin on aikoinaan ollut rikki.

JiiPee
enpä muuten tiedä tosta suuttimesta.. mut kyl toi hyvin toimii ja on reipas kulkuinen.. :lol:

ja lastu löytyy juu.
Vectra B2 caravan
Tico
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tico »

Onhan se magian näkönen :wink: :lol:
Ittelekki vois seuraavaksi laittaa tommosen ompun 8)
Q5 Quattro
Markus Ruhl
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Markus Ruhl »

Tosi komia omppu!
samiharju
'Agila'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju »

mulla on aikeina kans vastaa laite ostella (tai siis vaihtaa kans bemari sellaiseen), aattelin muuttaa 2hlö pakuksi eli pikku verolle. takapenkin kun poistaa ja kiinnityspisteet tuhoaa (esim katkopultti reikään) niin saa pikkuverolle. ja minä kun en takapenkkiä tarvitse..
Vastaa Viestiin