siis noi on ton avon vanteet ei coupen ja coupeen lähti mukana 9x16 aez paron nyt ois kahdet tollaset koottavat vielä ja juu kesäks tulee noi 19" pallot alle ja noi leveet menee avoon.
En tiedä mikä mahtaa olla porukan maku valssien suhteen mutta omasta mielestäni noi leviät gyntterivanteet sopii helvetin hyvin omegaan, ainoa mikä kusee on tila kaaren ja vanteen välissä... = tonttiin siis.
Tude kirjoitti:Paljos tällä o hinta, hmm kk vai 2kk päästä ku myyt? Aattelin vaan et on sit valmiina jo tässäki
hohohoh! olihan toi bemu meillä 7kk ja eiköhän tää tuu pysyy kun rek. pakettiautoks ja halpaa ajoo ja mun duunikilsat viittä vaille vitusti niin pakko pitää vähän kauammin.. ja tää on eka turbodiisseli kun mulla on niin pakko päästä ronkkii tämmöstäkin ja "wirittämään"
rasmus kirjoitti:... eiköhän tää tuu pysyy kun rek. pakettiautoks ja halpaa ajoo ja mun duunikilsat viittä vaille vitusti niin pakko pitää vähän kauammin..
Kuvista päätellen vois luulla että siellä on takapenkitkin...millois se on muutoskatsastettu pakettiautoksi, nykyäänhän niistä menee sama dieselvero kuin henkilöautoistakin jos on takapenkit tallella.
Ootkos lastua tohon jo kysellyt. www.wdracing.net myy noita asennettuna hintaan 399€... Muutama kaveri on tuollaiseen Omegaan sen ottanut ja ero ollut ihan älytön.
Pisteen muuten Omegan ulkonäöstä! Ei ainakaan noissa kuvissa erota huonoja pohjia ja hilseilyä. ...ehkä parempi niin?
mulla on aikeina kans vastaa laite ostella (tai siis vaihtaa kans bemari sellaiseen), aattelin muuttaa 2hlö pakuksi eli pikku verolle. takapenkin kun poistaa ja kiinnityspisteet tuhoaa (esim katkopultti reikään) niin saa pikkuverolle. ja minä kun en takapenkkiä tarvitse..