Mulle on annettu sitten joku "karvalakkimallin" esite, kun ei löydy kuin nuo kaksi varustetasoamikkis kirjoitti:Minulla löytyy myös suomenkielinen Omegan esite tuosta omegan B2 mallista. Esitteessä varusteet Classic, Elegance, Sport ja Executive jossa näkyy erot. Voin skannata tarvitaessa ja laittaa meilillä. Laita privaa tms.
Mutta tosiaan jos viittit skannaa ja lähettää osotteeseen tuomas.pitkanen@lut.fi , ni pääsee ihmettelemään tarkemmin.
Se selittää miksei niitä hirveesti liikenteessä ole näkynyt. Yhden yhtä sporttia ei ole vielä vastaan tullut (B1:siä kyllä on, muttei B2:sia).mikkis kirjoitti: Suomessa ei ole uutena rekisteröity kovin kauheasti sporttia tai executivea. Sakssassa taas suurin osa V6 koneella olevista on executive varustelulla.
mikkis kirjoitti: Esitteen mukaan 2.6:sen kulutus on isompi kuin 3.0 tai 3.2. Marginaalinen 0.1 litraa, mutta joka tapuksessa. Auttoi tekemään oman valintani manuaalivaihteisena (sport) ja isommalla koneella. Enkä ole katunut.
Outo juttu toi kulutus, että menee noin päin (mun esitteessä nekin toisinpäin..
Edit: Tuollahan tuo sinun automallisi lukee, eli 3.0V6. Se kuitenkin ilmeisesti pitää paikkansa, ettei 3.2V6:sta ole saanut manuaalilla (toisin kuin esim Signumiin/Vectraan)?
-Tumppi-