jaakkoaj kirjoitti:Saattaapi olla että konetta aletaan käymään läpi tai rakentamaan uutta vielä tänä syksynä. Iski nii hirvee inspis, osia alettu jo kyselee...
Takapönttökin saapui, eipä ollu samanlainen ku kuvassa,enpä lähetä kummiskaan takas, pistän siitä kuvia sit,... Saan sen todennäköisesti perjantaina kiinni.. Pieniä suunnitelmia tullut takapuskuriin, saa nähdä viitsiikö toteuttaa..diffuusori tyyppistä meinasin..
mikä kans olen sitkeästi sitä mieltä että ainut hieno spoileri on pikku spoikka.. jossain tapauksessa se 3-osainen on hieno.. mutta sen auton pitää olla muutenkin erityisen hieno..
Tänään aloin verhoileen vahvistemen ymärille tulevaa kantta, ensiks oli tarkotus maalata se mut siinä on niiiiin paljon tasottelemista,et päädyin verhoilee sen. Takapöntön laitan tod.näkösesti huomenna kiinni.
Maalasin myös oven kahvat uudelleen ku oli niin kulahtanu ja laiton saumamassalla helmojen ja korin välisen pienen raon umpeen.
Koneen vaihtaminen/rakentaminen pyörii edelleen kuumeisesti päässä. Konttorilla väittivät että samanlaisen koneen vaihtamisesta tulis 12% otetteeseen....mene ja tiedä, itse olen kuulluut kyllä että moisesta vaihdoksesta ei pitäsi tulla prossia...
Koneen rakentamisen lopullin kohtalo selviää kuun lopussa, jos saan ostettua kannen...
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
jaakkoaj kirjoitti:Tänään aloin verhoileen vahvistemen ymärille tulevaa kantta, ensiks oli tarkotus maalata se mut siinä on niiiiin paljon tasottelemista,et päädyin verhoilee sen.
Mutta ei vissiin ollu niin paljoa siloittelemista että olis tarvinnu laittaa sitä kovassa huudossa olevaa "kiksukarvaa"