Tuo ensimmäinen vastaus tähän ketjuun kuulosti kyllä vähän siltä kuin jamboyllä olis ollu oma lehmä ojassa, että on katsottu että tästäpä mulle halpa omega
Missä hinnoissa 3.0 24v farkut?
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kyllä niille lisävarusteille sun muille joissakin tapauksissa voi vähän hintaakin laskea. Jos vaikka ostaja joka tapauksessa on ostamassa autoon alustasarjan ja isot vanteet niin voi hyvinkin olla että hän on autoa ostaessa valmis maksamaan vähän enemmän sellaisesta autosa missä ne on jo valmiiksi.
Tuo ensimmäinen vastaus tähän ketjuun kuulosti kyllä vähän siltä kuin jamboyllä olis ollu oma lehmä ojassa, että on katsottu että tästäpä mulle halpa omega
Ei nyt ihan noinkaan, vaikka tuollainen 24V farkku oliskin ihan kiehtova vaihtoehto. Toistaiseksi pysyttelen näissä "öljykaasuautoissa", eli diesel Vectra riittää mainiosti.P. Lanttola kirjoitti:
Tähän jatkaisin et ne ostais vaik suzuki alton jossa olis tommys billet ja tummennetut takaikkunat niin ei taida irtoo ku....... kattoverhoilu ja sekään ei edes korkokengän toimestaskk kirjoitti:nuoret poijjaat ostaa kalliilla vaikka mitä siinä toivossa että jos sillä irtois paremmin ....taippa kirjoitti:itseasiassa tänä päivänä tuntuu siltä että varusteet enemmänkin määrittelee auton hinnan ja arvon...niin hassulta kuin se tuntuukin![]()
Kaikenmaailman vanhoista riisikupeistakin saa kovia hintoja kunhan on edes vähän "thyyning"
Astra f varmari - yxkasi ja automaatti