Ton oon huomannu ittelin.kaattori kirjoitti:laittaa reteoita isommalle niin pitenee huoltovälitkin.
Omega B paloi
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Tuli tosta mieleeni,että vapun tienoilla (silloin kaikki mun autot ryppyilee,jos on ryppyilläkseen),mun ompussa oli moottorin maadotuksessa häikkää ja sieltä nousi löystyneestä liitännästä savua oikein startatessa.Korjaukseen meni n. 5 min.Lallevihtinen kirjoitti:Minä!ast kirjoitti:Ja kohta joku foorumilainen ostaa sen avk:lta pois kuleksimastaNo ei, tässä tuli jo yks palanu korjattua. Seuraavaks ostan semmosen mistä saan koneen(3.0). Mutta mikä ihme noita omegoita polttaa??? Ja varsinkin näitä X20XEV koneella olevia? Porin autopalstallakin on moottoripalon kärsiny omppu josta hain itelle pakosarjan. Jos joku tietää syitä niin kertokaa niin varmistan heikon kohdan omasta.
Se maadotus on sielä jakopään seutuvilla.Saattas olla yksi palopaikan alku,mahdollisesti?
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...