Omega B paloi

Keskustelua Opeleista
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

kaattori kirjoitti:laittaa reteoita isommalle niin pitenee huoltovälitkin.
Ton oon huomannu ittelin. :lol:
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Lahjoittakaa sitten mulle joku se eriste ennemmin kuin roskiin heitätte. Palakoon sitten auto kun on palaakseen, täytyy vaan käydä ensin tekemässä palovakuutus ennenkö sen laittaa kiinni :)
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Aijai, tässä tulee ny hyviä vinkkejä sit auton polttamiseen ja vakuutus petokseen. :D Sytytysnestettä vähä äänieristys mattoon ja... :wink:
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Lallevihtinen kirjoitti:Aijai, tässä tulee ny hyviä vinkkejä sit auton polttamiseen ja vakuutus petokseen. :D Sytytysnestettä vähä äänieristys mattoon ja... :wink:
:lol:
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Lallevihtinen kirjoitti:
ast kirjoitti:Ja kohta joku foorumilainen ostaa sen avk:lta pois kuleksimasta :roll:
Minä! :D No ei, tässä tuli jo yks palanu korjattua. Seuraavaks ostan semmosen mistä saan koneen(3.0). Mutta mikä ihme noita omegoita polttaa??? Ja varsinkin näitä X20XEV koneella olevia? Porin autopalstallakin on moottoripalon kärsiny omppu josta hain itelle pakosarjan. Jos joku tietää syitä niin kertokaa niin varmistan heikon kohdan omasta. :D
Tuli tosta mieleeni,että vapun tienoilla (silloin kaikki mun autot ryppyilee,jos on ryppyilläkseen),mun ompussa oli moottorin maadotuksessa häikkää ja sieltä nousi löystyneestä liitännästä savua oikein startatessa.Korjaukseen meni n. 5 min.
Se maadotus on sielä jakopään seutuvilla.Saattas olla yksi palopaikan alku,mahdollisesti?
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Vastaa Viestiin